Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بنا بر اعلام سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، ظهر امروز دوشنبه؛ دو کارگر بر اثر آتش‌سوزی و انفجار سیلندرهای گاز مایع در یک کارگاه صنعتی در  محورجاده خاوران_ قاسم‌آباد تهرانچی کشته و زخمی شدند.

به گفته «سیدجلال ملکی» در این حادثه که در یکی از واحد تولید اسپری داشبورخودرو رخ است، دو کارگر در یک زیر‌زمین به وسعت ۸۰  مترمشغول کار بودند که ناگهان انفجار شدیدی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اظهارات وی؛ شدت انفجار به حدی بود که این یک نفر به شدت دچار مصدومیت شده بود که با حضور مأموران اورژانس مشخص شد یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده در همان لحظات اول جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: نفر دوم  که خودرا به خارج کارگاه منتقل کرده بود توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد و در حال حاضر ماموران آتش‌نشانی مشغول پاکسازی محل هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جلال ملکی، سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار تهران، کوچه پرتوی به آتش‌نشانی اعلام شد و ۲ ایستگاه به اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهن‌گری، برش و خم‌کاری آهن بود و به علت رنگرزی یک انبار رنگ حاوی مواد قابل اشتعال داشت، گفت: در یک نیم‌طبقه این کارگاه به وسعت ۵۰ متر که محل نگهداری مواد قابل اشتعال بود، آتش‌سوزی رخ داده بود و درحال سرایت به طبقه پایین بود که توسط آتش‌نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد، افزود: آسیبی به کسبه و همسایگان وارد نشده است.

کد خبر 846405 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم آتش‌ نشانی تهران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه