Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا در نشست کابینه و در حضور خبرنگاران گفت که رژیم صهیونیستی و اردن از وی خواسته‌اند تا تعدادی نیروی آمریکایی در سوریه باقی بمانند.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در نشست کابینه گفت که آتش بس در سوریه برقرار است، او با وجود این گفت که آتش‌بس در مواردی معدود هم نقض شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: ترامپ: قول نداده بودیم ۴۰۰ سال از کردها محافظت کنیم!

وی به خبرنگاران گفت: «نیروهای آمریکایی در مرحله نخست به مناطق دیگر منتقل می‌شوند اما در پایان به آمریکا باز خواهند گشت.»

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد که واشنگتن تعداد اندکی از نظامیان خود را در سوریه و در نزدیکی مرز اردن باقی خواهد گذاشت.

«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا امروز دوشنبه نیز در جریان سفر به افغانستان، از احتمال باقی ماندن بخش کوچکی از نظامیان این کشور در شمال شرقی سوریه خبر داده است.

ترامپ همچنین هشدار داد: «در صورتی که ترکیه رفتار درستی در سوریه نداشته باشد با تحریم‌ها و تعرفه‌ها مواجه خواهد شد.»

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «اسرائیل و اردن از من خواسته‌اند تعدادی نیرو در سوریه نگه دارم.»

وی همچنین مدعی شد اگر مجبور شویم به ایران ضربه‌ای خواهیم زد که تا کنون وجود نداشته است و آمریکا آماده جنگ است.

ترامپ در ادامه سخنانش در نشست کابینه و در حضور خبرنگاران گفت: «آمریکا هرگز قول نداده که ۴۰۰ سال در سوریه بماند تا از کُردها حمایت کند.»

اعتراضات ساکنان مناطق شمالی سوریه به مواضع واشنگتن و دولت دونالد ترامپ سبب شده که کاروان نظامیان آمریکایی حین خروج از این مناطق با واکنش ساکنان و بدرقه‌شان با پرتاب سنگ، گوچه فرنگی و سیب زمینی‌های گندیده مواجه شوند.

ساعاتی بعد از حضور شبانه اعتراضی شماری از فعالان کُرد شمال سوریه در برابر یک کاروان نظامی آمریکایی که در حال ترک شمال سوریه بود، امروز دوشنبه رسانه‌ها و شبکه‌های خبری تصاویری و فیلم‌هایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد، ساکنان این مناطق با پرتاب سنگ، گوجه فرنگی، سیب زمینی و میوه‌های گندیده به سمت کاروان نظامیان آمریکایی به مواضع واشنگتن و دولت تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای عقب‌نشینی از مناطق تحت کنترل شبه نظامیان کرد اعتراض کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن ترامپ دونالد ترامپ اسرائیل اسراییل رژیم اسرائیل نیروهای نظامی اردن سوریه تحولات منطقه تحولات سوریه رئیس جمهور آمریکا پرتاب سنگ واشنگتن امریکا مارک اسپر ترکیه دولت سیب زمینی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مشرق افغانستان آمریکا رژیم صهیونیستی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است