Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:52:54 GMT

بناهای غیرمجاز در روستای قلات شیراز تخریب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۵۶۲۹

بناهای غیرمجاز در روستای قلات شیراز تخریب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون دادستان شیراز گفت: این اقدام در جهت اجرای قانون و آزادسازی حریم رودخانه، رفع تصرف از اراضی ملی و همچنین برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز انجام شده است.

حجت الاسلام مصطفی توانی بلیانی ادامه داد: از مجموع تخریب های انجام شده  ۲۰ مورد مربوط به احکام قطعیت یافته محاکم می باشد و سایر موارد در راستای ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و باغ ها و همچنین ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی خاطر نشان کرد: در این مرحله از عملیات رفع تصرف در منطقه قلات ، ساخت و ساز های غیر مجاز شامل ۷۵ مورد در اراضی حاشیه بستر رودخانه، ۹۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز  و ۱۷۰ مرود تصرفات در  اراضی ملی تخریب شود.

کد خبر 4752730

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری فارس باغات تغییر کاربری اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد سانحه تصادف شیراز موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی مهریز 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  محسنی الحسینی اجرای این عملیات را یکی از دستاورد‌های مهم شهرستان مهریز در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در این اراضی طی سال جاری دانست که با پیگیری اداره امور اراضی و طی دستور مستقیم دادستان و با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان انجام گرفته است. 


صمدی سرپرست اداره امور اراضی نیز تقویت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان مهریز را از اولویت‌های مهم مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان دانست و ضمن اعلام پایش و رصد شبانه روزی در تعطیلات نوروز و مقابله با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در این اراضی، از مالکان و بهره‌برداران اراضی زراعی و باغی خواست تا قبل از هرگونه تغییر کاربری و ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی جهت کسب اطلاع از فرآیند صدور مجوز تغییر کاربری به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی مراغه
  • برخورد قانونی با ۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی مهریز
  • شناسایی ۳۵ تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در دشتستان و تنگستان
  • برخورد قانونی با ۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی مهریز 
  • مقابله با زمین خواری و تخریب اراضی در ایام نوزور
  • اجرای حکم تخریب قریب به ۲۰۰ بنا در اراضی کشاورزی گیلان
  • قلع و قمع ۴۴ تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی عباس آباد
  • قلع و قمع 2 بنای غیرمجاز در ساری
  • قلع و قمع ۲ بنای غیرمجاز در ساری
  • تخریب در کمین حمام باستانی روستای بالاگنج افروز بابل