Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:12:33 GMT

هدیه خانواده شهید به بازیکن پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۵۶۳۶

هدیه خانواده شهید به بازیکن پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس توانست با نتیجه ۲ برک تیم پیکان را شکست دهد. در این بازی مهدی ترابی و احمد نوراللهی برای سرخپوشان گلزنی کردند.

مهدی ترابی پس از زدن گل اول پرسپولیس پیراهن خود را بالا زد و متنی که زیر آن بود را به نمایش گذاشت. روی پیراهن ترابی نوشته شده بود (تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این موضوع مادر شهید محمد خلیل پورنهر نامه‌ای را خطاب به انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نوشت و از ترابی تقدیر کرد.

«بنام خدا

فرزند عزیزم جناب آقای حاج محمدحسن انصاری فرد

مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

با سلام و احترام

امروز خبر مربوط به اقدام و عمل مهم و ارزشمند بازیکن ارزنده و محبوب باشگاه پرسپولیس آقای مهدی ترابی را در خصوص شادی پس از گل و نمایش نمادین فرمایش مقام معظم رهبری (تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری) بر روی پیراهن ورزشی شان در بازی پرسپولیس و پیکان دریافت کردم. از دریافت این خبر و اقدام زیبا و مسئولانه وی واقعا خوشحال شدم. ابتدا این اقدام مبتکرانه و هوشمندانه و هنرمندانه را به حضرتعالی و سپس به این بازیکن محجوب تبریک عرض می‌کنم. سپس خواهش می‌کنم پیام من را به این بازیکن غرورآفرین فوتبال کشورمان برسانید. برای این اقدام و عمل زیبایشان از محل حقوق فرزند شهیدم، مبلغ یک میلیون تومان به ایشان هدیه می‌کنم تا به سفر زیارت امام رضا ع مشرف بشوند و نائب الزیاره من و فرزند شهیدم محمد هم باشند. البته این دعا باید شامل همه شهدای عزیز و مومنان و دوستداران حضرت آقا علی ابن موسی الرضا ع باشد. سپس خواهش میکنم لطفا اگر ممکن است، همین پیراهن را که پوشیده بودند، به من هدیه بکنند. صمیمانه از والدین شریف و بزرگوار آقای مهدی ترابی، بخاطر این تربیت والا و بالا تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم روزی در تبریز فرزند عزیزم آقا مهدی را زیارت بکنم. همه ما اعتقاد داریم که نجات کشور در وحدت و همدلی و همزبانی است. نجات کشور در این است که اطاعت از رهبری عزیز، فرزند زهرای اطهر س حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی بشود. از جنابعالی هم که مسئولیت خطیر باشگاه معظم پرسپولیس را بر عهده دارید خیلی تشکر و قدردانی می‌کنم. حضور شما در منزل من در تبریز برایم بسیار شیرین و محترم بود و هست. امیدوارم ایمان و تقوای شما فرزندم بتواند همه سختی‌ها و موانع را برایتان آسان سازد. من همیشه شما را برای تحقق اهداف فرهنگی و ورزشی تان و آرزو‌های خیر قلبی تان و همچنین سلامتی تان دعا می‌کنم. لطفا سلام‌های گرم من را خدمت مدیران و مسئولان محترم و پرسنل خدوم و بازیکنان و مربیان و هواداران باشگاه محترم پرسپولیس برسانید.

با تشکر و قدردانی

صدیقه برهون

مادر شهید محمد خلیل پورنهر»

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بازی در آبادان را طوفانی شروع کرد و بعد از دو سه موقعیت در دقیقه 8 به گل رسید.

گل نخست پرسپولیس در دقیقه 8 مسابقه با ارسال ضربه کرنر  و ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر به دست آمد.

با این پاس گل تعداد پاس گل‌های عالیشاه به عدد پنج رسید. جالب اینکه عالیشاه به محض ورود به زمین در بازی رفت هم پاس گل داده بود.

ویدئو: 330330

نکته دیگر اینکه مهدی ترابی در دقیقه سوم این مسابقه می‌توانست تعداد پاس گل‌هایش را به عدد پنج برساند که عیسی آل‌کثیر قدر پاس طلایی او را ندانست اما لحظاتی بعد عالیشاه گلسازی کرد و از ترابی جلو افتاد.

در لحظات ارسال عالیشاه هیچ بازیکنی دانیال اسماعیلی‌فر را پوشش نداده بود و این مدافع با ضربه سر موفق به گلزنی شد.

دیگر خبرها

  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • انتقاد فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد ؛ رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس می دهد را انجام دهید؟!
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد انتقاد کرد: رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس میدهد را انجام دهید؟!
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟