Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا در حاشیه جلسه کابینه خود به جمعی از خبرنگاران گفت که اگر ایران دست به اقدامی بزند،ضربه سختی را متحمل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وی او ای، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه در حاشیه جلسه کابینه خود در جمع خبرنگاران مدعی شد: درست در زمانی در تلاش برای پایان دادن به جنگ‌هایمان هستم، ممکن است مجبور به آغاز جنگی دیگر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حال حاضر از لحاظ آمادگی در بهترین وضع خود هستیم. اگر ایران اقدامی کند، ضربه بی‌سابقه‌ای خواهد خورد. ما در حال حال بررسی گزینه‌هایی هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط ایران و آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ از نتانیاهو خواست به جنگ غزه پایان دهد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا به سرعت به جنگ غزه پایان دهد و به صلح بازگردد.

 ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز، خطاب به نتانیاهو گفت: باید این موضوع را تمام کنید، سریع انجام دهید و به دنیای صلح بازگردید. ما به صلح در جهان نیاز داریم. ما به صلح در غرب آسیا نیاز داریم.

ترامپ مدعی شد که انتقاد چاک شومر، رهبر اکثریت دموکرات سنا از رژیم صهیونیستی، با انگیزه سیاست داخلی بوده است.

او در اولین روز‌های عملیات ۷ اکتبر از نتانیاهو به دلیل ناتوانی در جلوگیری از آن انتقاد کرد. در همین راستا این اولین باری است که ترامپ پس از عملیات طوفان الاقصی خواستار پایان دادن به جنگ غزه شده است. 

او پیش از این ادعا کرده بود: یک تهاجم وحشتناک وجود داشت و اتفاقاً، اگر من رئیس‌جمهور بودم، هرگز این اتفاق نمی‌افتاد. 

از زمان شروع جنگ، ترامپ چندین بار گفته است که از نتانیاهو به خاطر کمک نکردن او در عملیات تروریستی که منجر به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی شد، ناامید است. ترامپ در ماه‌های اخیر حمایت خود را از رژیم اسرائیل اعلام کرده است، اما از حمایت علنی از نتانیاهو اجتناب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • ترامپ از نتانیاهو خواست به جنگ غزه پایان دهد
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید برود؟
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟
  • ادعای ترامپ : اگر رییس جمهور بودم, بی تردید ایران را وارد توافق ابراهیمی می کردم
  • «ترامپ» در سودای تکرار ۶ ژانویه
  • پوتین در اروپا پیش می‌رود و ترامپ به او می‌گوید هر کاری که می‌خواهی بکن!| بایدن: او بیش از حد سالمند و فاقد سلامت روانی برای ریاست جمهوری است
  • ترامپ: برنده نشوم، حمام خون به‌ راه خواهد افتاد!
  • ترامپ: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون در کل کشور به راه خواهد افتاد
  • ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد