Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:01:23 GMT

اعتراض تماشاگران به مالک باشگاه نساجی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۵۶۸۷

اعتراض تماشاگران به مالک باشگاه نساجی

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاگران پرشور قائمشهری که بر خلاف بازی های گذشته تیم نساجی استقبال نسبتا خوبی داشتند، نسبت به بی توجهی و برآورده نشدن خواسته های سرمربی این تیم در صادر نشدن کارت بازی چند بازیکن به شدت علیه یکی از مالکان نساجی شعار دادند و خواهان کناره گیری او از این باشگاه شدند.

محمدقاضی، مهرداد کفشگری، جلالی با وجود آنکه در نقل وانتقالات پیش فصل به تیم نساجی آمدند،  اما تاکنون به علت آنچه که بدهی این تیم به طلبکاران بوده سازمان لیگ تاکنون کارت این بازیکنان را صادر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران تیم نساجی در بازی امروز با  پرچم قرمز و  بزرگ منقش به لوگوی نساجی وارد ورزشگاه شهید وطنی شدند  وجلوه های زیبایی را در این بازی به نمایش گذاشتند.

برخلاف بازی های گذشته که حدود  سه هزار تماشاگر با توجه به خرید اینترنتی بلیط بازی نساجی به ورزشگاه حضور داشتند، در این بازی حساس حدود 6 هزار تماشاگر علاقمند به ورزشگاه آمدند و با وجود شکست سنگین تیم شان برابر تراکتور در پایان بازی این تیم را تشویق کردند.

اشکان دژاکه بازیکن سرشناس تیم تراکتور به علت مصدومیت غایب این بازی بود. مسعود شجاعی کاپیتان ملی پوش تیم تراکتور با دریافت کارت زرد دراوایل نیمه دوم از زمین مسابقه خارج شد.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شامگاه دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه پرگل 4برصفر برابر میهمان خود تراکتور تن به شکست سنگین داد.

کد خبر 4752737

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران شهرستان قائمشهر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد سانحه تصادف شیراز موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با قلبمان بازی کنیم

به گزارش قدس آنلاین،  جواد نکونام، سرمربی استقلال همچنان در ظاهر خود را به قهرمانی تیمش علاقه‌مند نشان نمی‌دهد، اما همه می‌دانند آقای سرمربی تا چه اندازه به دنبال دستیابی به جام قهرمانی است تا شاید نخستین مربی تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر باشد که موفق شده در اولین سال مربیگری به جام قهرمانی دست یابد. جواد نکونام پس از بازی با شمس آذر قزوین با اینکه از عملکرد خط دفاع تیمش در دقایق پایانی رضایت نداشت، اما بابت تداوم صدرنشینی بسیار خوشحال بود و به شاگردانش حرف‌هایی زد که موجب افزایش روحیه آن‌ها شد. نکونام در صحبت‌های خود با بازیکنان گفت:« هنوز چیزی تمام نشده است. ما ۶ بازی تا پایان لیگ داریم که یکی از دیگری مهم‌تر است. جام حذفی را از دست دادیم و نباید اجازه بدهیم اتفاق بدی درلیگ برتر برای ما رخ دهد. باید در بازی‌های آینده با قلبمان بازی کنیم. آن هواداری که در سرما و گرما به ورزشگاه آمده و شما را تشویق کرده لایق بهترین‌ها است و ما باید برای هوادارنمان تلاش کنیم تا آن‌ها آخر فصل خوشحال باشند و بخندند. ما ۶ بازی سخت پیش رو داریم. هیچ چیزی تمام نشده است و باید تلاش کنیم بهترین اتفاق ممکن برای ما رخ دهد. این همه در صدر بودیم و باید تا آخر بجنگیم تا این موقعیت از دست ما نرود».

نکونام در جریان صحبت با بازیکنان به آن‌ها توصیه کرده در بازی‌های باقیمانده عمیقاً از مصاحبه کردن خودداری کنند مگر زمانی که خبرنگاران در میکسدزون بعد از بازی‌ها حضور دارند. نکونام فقط به بازیکنان این اجازه را داده که در میکسدزون مصاحبه کنند وباید دید آیا بازیکنان توصیه سرمربی را عمل خواهند کرد یا خیر. سرمربی استقلال به حفظ آرامش تیمش تأکید دارد و هیچ بعید نیست تمرینات استقلال در هفته‌های پیش رو به روی تماشاگران باز نباشد واین تصمیم تا پایان لیگ برتر ادامه یابد. این طور که گفته می‌شود نکونام قصد دارد برای مدت ۳۰ تا ۴۰ روز قوانین سفت و سختی را در اردوی تیمش اعمال کند تا مشکل حادی به وجود نیاید.

وی در مورد حمایت تماشاگران هم گفت:«حقیقتاً در این هفته‌های پایانی به تماشاگران و حمایتشان بیشتر از همه روزهای قبل نیاز داریم. ما برای آن‌ها می‌جنگیم و می خواهیم آن‌ها هم ما را تنها نگذارند».

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • گلایه شهروندان دوگنبدان از زیرسازی نشدن معابر حاشیه بلوار شهید پناهپوری + فیلم