Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید اخوان عصر دوشنبه در یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم افزود:‌ این اقدام علاوه بر الزام مدیریت شهری برای تکمیل این طرح‌ها در زمان تعیین شده، برای مردم نیز فرصت مطالبه گری فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به دردستور کار بودن اصلاحیه بودجه شهرداری قم، ادامه داد: باید ردیف‌های مختلف بودجه شهرداری قم به صورت واقع بینانه مورد ارزیابی قرارگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه با اشاره به افتتاح دو سالن ورزشی شهرداری طی هفته‌های گذشته گفت: این سالن‌ها دارای نواقصی هستند ضمن اینکه یکی از آنها  در جانمایی صندلی‌ها به خوبی دقت نشده به گونه‌ای که تماشاگران در بخشی سالن امکان تماشای زمین مسابقه را ندارند.

حسن مالکی نژاد، توجه به مسائل فرهنگی درکنار توسعه زیرساخت‌های ورزشی را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: درساخت سه مجموعه ورزشی تیپ یک باید به موضوع فرهنگی نیز توجه شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم در این جلسه گفت: متاسفانه برخی افراد به جای کمک به تسریع فعالیت‌های شهرداری در روند اجرای این طرح ها سنگ اندازی می‌کنند.

حسن بختیاری اشاره به لزوم اجرای تقاطع خیابان شهید کیوانفر افزود: مصوبات قانونی لازم در مورد اجرای این تقاطع طی شده ولی برخی افراد که از ابتدا عَلَم مخالفت را با این طرح برافراشتهاند همچنان بنا دارند که اجازه اجرای این طرح در یکی از مناطق محروم شهر قم را ندهند.

وی با بیان اینکه بنای شورای اسلامی شهر قم حل موضوع های اختلافی در جلسات مدیریتی و کارشناسی و پرهیز از رسانه‌ای کردن این اختلافات است ادامه داد: برخلاف رویکرد شورا، شاهد هستیم برخی افراد با ورود این مسائل به روزنامه‌ها و بیان تحلیل‌ها و آمارهای غلط به دنبال مخدوش کردن ذهن مردم نسبت به این اجرای این طرح هستند.

بختیاری تاکید کرد: ظاهرا باید افرادی برای حل اختلاف در این زمینه ورود کنند تا این موضوع خاتمه یابد و خدمتی دیگر به مردم قم توسط مدیریت شهری انجام شود

یک عضو شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه، با اشاره به حجم فعالیت های عمرانی شهرداری قم گفت: انتظار شهرداری و شورای اسلامی شهر قم از مسئولان این است که به مدیریت شهری کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آتش زر با بیان اینکه دود اختلاف میان مسئولان به چشم مردم می‌رود،  ادامه داد: نباید اجازه داد تا در اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری لحظه ای وقفه ایجاد شود.

وی اظهار داشت:‌ از مسئولان شهر تقاضا داریم با تدبیر و عقلانیت ازتوقف طرح‌ها ممانعت کرده و اجازه ندهند تا برخی اختلاف‌ها مانع از خدمت رسانی به مردم شود.

لایحه اخذ مجوز کاهش عوارض و تسهیلات به مناسبت فرار رسیدن ۲۳ ربیع الول مصادف با ورود حضرت معصومه(س) به قم (روز قم) تا یوم الله ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین لایحه اخذ مجوز تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ سازمان اتوبوس رانی با وصولی قطعی ۶۹ میلیارد ریال و هزینه قطعی ۷۱ میلیارد ریال با رای اعضای شورای اسلامی شهر قم به تصویب رسید.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر طرح های زیرساختی شهرداری قم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰۳، سال به ثمر نشستن اقدامات شهرداری و سیاست‌های شورای اسلامی مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزخراسان رضوی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد  در آغاز یکصد و یازدهمین جلسه علنی فوق‌العاده شورای اسلامی شهر مشهد ، با تبریک پیشاپیش سال نو، گفت: حال و هوای مشهد این روزها، به همت همکاران شهرداری، به ویژه قشر پاکبان و فضای سبز، در بخش‌های مختلف، حال و هوای کاملا بهاری و متناسب با ماه مبارک رمضان است.   حسن موحدیان با بیان اینکه شور و نشاط نوروزی و حال معنوی خاصی بر شهر حاکم شده است، گفت: مشهدالرضا (ع) از جنبه‌های مختلف باید آمادگی لازم برای میزبانی شایسته از زائران نوروزی را دارا باشد؛ اسکان مساله مهمی است که علیرغم اینکه مسئولیت اصلی با شهرداری نیست، ولی با این وجود، ۴۲ مرکز اسکان موقت و اضطراری با ظرفیت ۴۵ هزار نفر-شب برای این ایام تجهیز شده است تا اگر ظرفیت‌های اسکان مثل هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها  پاسخگو نبود، شهرداری کمک حال زائران باشد.   موحدیان افزود: علاوه بر این، فضاآرایی شهری، جانمایی ۷۰۰ المان در ۳۵۰ نقطه شهری، جشنواره‌های نوروزی مختلف، ایجاد بازار‌های عرضه ارزاق در بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی و غیره، گوشه‌ای از تمهیدات و اقدامات برنامه‌ریزی شده است.   رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شایسته که در ماه مبارک رمضان شاهدیم، برگزاری سومین دوره جشنواره ورزشی جام رمضان است که شور و نشاط اجتماعی کم‌نظیری را در بین نوجوانان و جوانان شهر ایجاد کرده است.   رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه سال ۱۴۰۳، فرصت ارزشمندی برای خدمت خالصانه به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است، گفت: سال آینده، سال به ثمر نشستن اقدامات شهرداری و سیاست‌های شوراست؛ نظارت‌های میدانی باید افزایش یابد و امروز به واسطه همین نظارت‌ها، تقاطع غیرهمسطح شهید میرزایی در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد.   موحدیان افزود: مراسم افتتاحیه این تقاطع در فرصت دیگری برگزار خواهد شد و از امروز شاهد بهره‌برداری و زیربار ترافیکی رفتن این پل هستیم تا گره ترافیکی این نقطه شهر در ایام نوروز برطرف شود.   وی با بیان اینکه عملیات اجرایی تعریض پل دهرود هم امیدواریم زودتر به بهره‌برسد، گفت: حوزه حمل‌ونقل و ترافیک یکی از مسائل مهم و مورد تاکید شورای شهر است و اقدامات مختلفی در این حوزه صورت گرفته؛ تاکسی برقی یکی از اولویت‌های کلانشهرهاست و امروز شاهد بهره‌برداری از یکدستگاه تاکسی برقی به صورت آزمایشی هستیم.   موحدیان تصریح کرد: هفته گذشته هم شاهد آغاز عملیات اجرایی انتقال پساب برای تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد و همچنین دسترسی اصلی ایستگاه الندشت بودیم.   رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به تست گرم خط ۳ که امروز از میدان شهدا انجام می‌شود، گفت: بهره‌برداری از فاز یک خط ۳، از مسائل مهم و مورد تاکید شورای شهر بوده و از شهردار و مدیرعامل شرکت ساخت قطارشهری تقدیر و تشکر می‌‎کنم.   موحدیان گفت: امیدواریم سال آینده، اقدامات خوبی برای احداث تقاطع غیرهمسطح شهید فهمیده و خیام و همچنین دسترسی مفتح شرقی به شهرک‌های شهید رجایی و باهنر باشیم.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح تبریز بر اساس روزشمار تعیین شده
  • اجرای سالانه هزار پروژه شهری در قم / کیفیت بودجه شهرداری قم در کشور بی‌بدیل است
  • بودجه ۲۷۰۰ میلیاردی شهرداری گرگان تصویب شد
  •  جلسه علنی شورای شهر مشهد غیر علنی شد
  • بررسی سه روزه تفریغ بودجه شهرداری مشهد موجب اعتراض اعضای شورای شهر شد
  • ۱۴۰۳، سال به ثمر نشستن اقدامات شهرداری و سیاست‌های شورای اسلامی مشهد
  • سال آینده سال به ثمر رسیدن سیاست‌های شورا و شهرداری مشهد است
  • رویکرد مدیریت شهری، حفظ حقوق بیت‌المال است
  • گزارش حسابرسی شهرداری بیرجند در صحن علنی شورا مطرح شد
  • اعتبار ۲ هزار و ۶۰۰ میلیاردی برای شهرداریهای آذربایجان شرقی