Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:06:17 GMT

آلکری هم نامزد هدایت رئال مادرید است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۵۸۷۹

آلکری هم نامزد هدایت رئال مادرید است

نام مکس آلگری نیز در بین نامزدهای هدایت رئال مادرید دیده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای زین الدین زیدان در رئال مادرید چندان مساعد نیست و شکست ابتدای هفته برابر مایورکا دوباره شایعات در مورد احتمال برکناری این سرمربی فرانسوی را افزایش داده است. گرچه همگان از ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمال زیزو نام می برند، اما موندو دیپورتیوو مدعی شد مکس آلگری نیز می تواند سرمربی بعدی رئال مادرید لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

طبق ادعای این نشریه اسپانیایی، ماسیمیلیانو آلگری و سرمربی ایتالیایی و سابق یوونتوس و همچنین سرمربی سابق منچستر یونایتد، ژوزه مورینیو، نامزدهای اصلی جایگزینی زین الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید هستند.

 

مکس آلگری در پایان فصل قبل و بعد از پنج سال درخشان در یوونتوس که با پنج قهرمانی متوالی در سری آ و دو بار رسیدن به فینال لیگ قهرمانان همراه بود، از یوونتوس جدا شده و فعلا هدایت تیمی را بر عهده ندارد. به جز رئال مادرید، منچستریونایتد نیز خواهان همکاری با این سرمربی 53 ساله ایتالیایی است.

 

رئال مادرید فردا شب در دیداری دشوار و سرنوشت ساز در ترکیه به مصاف گالاتاسرای خواهند رفت. کهکشانی ها در دو دیدار اول خود در مرحله گروهی تنها یک امتیاز کسب کرده اند و در صورت عدم نتیجه گیری در ترکیه، شانس های رئال مادرید برای صعود از مرحله گروهی کاهش خواهد یافت و در این صورت بعید است زیدان به کار خوئد در مادرید ادامه دهد.

زیدان (سرمربی) رئال مادرید ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی) یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟

ژاوی هرناندس قاطعانه گفته که تصمیمش را تغییر نخواهد داد و فراتر از پیامدهای مالی حذف از لیگ قهرمانان اروپا، این شکست می‌تواند خروج او را سرعت ببخشد. در حالی که مقامات بارسلونا در هفته‌های اخیر سخت تلاش می‌کردند او را متقاعد به ماندن کنند، شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند او را زودتر از موعد نیز از باشگاه دور کند.

به نقل از روزنامه آاس، شکست در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید می‌تواند باعث جدایی زودهنگام ژاوی شود، و بارسلونا ممکن است تصمیم بگیرد برنامه جانشینی او را تسریع بخشد. رافائل مارکس، سرمربی بارسا اتلتیک، محبوب‌ترین گزینه برای هدایت بارسلونا است، زیرا بلوگرانا بودجه لازم برای جذب یک مربی برجسته‌تر را ندارد.

رلوو نیز معتقد است که پایان دوران ژاوی در بارسلونا فرا رسیده و به گفته‌های ژاوی مبنی اینکه اگر بارسلونا جامی نبرد از باشگاه خواهد رفت، اشاره می‌کند. همه در تلاش بودند تا ژاوی را راضی به ماندن کنند اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا خط پایانی بر همه چیز بود.

سرمربی جوان بارسلونا بارها اشاره کرده که از عدم احترام رسانه‌ها و عدم قدردانی از دستاوردهای او به همراه فشار زیادی که این شغل در پی دارد ناراضی است و قصد کناره‌گیری دارد. شکست مقابل پی‌اس‌جی بیشتر ناامیدکننده بود تا فاجعه. در صورتی که اگر برنده می‌شد اعتباری که در بین هواداران و مقامات پیدا می‌کرد به شدت بالا می‌رفت و مطمئنا تلاش برای نگه داشتنش در باشگاه افزوده می‌شد.

این خبر در حالی منتشر شده که یکشنبه هفته آینده بارسلونا در ال‌کلاسیکو باید مقابل رئال‌مادرید قرار بگیرد.

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد