Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@07:37:27 GMT

منصوریان: به هیچ‌کس اجازه سهم‌خواهی نمی‌دهم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۵۸۹۹

منصوریان: به هیچ‌کس اجازه سهم‌خواهی نمی‌دهم

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اتفاقات حاشیه‌ای را باعث شکست تیمش مقابل شهر خودروی مشهد دانست و سهم‌خواهی برخی افراد گلایه کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شهرخودرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌دانستیم در این بازی کار راحتی نخواهیم داشت و در جریان بازی گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی موقعیت‌های زیادی درست کردیم که نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. شهر خودرو بعد از گلی که به ثمر رساند به دفاع رفت که البته نمی‌توان از آنها ایرادی گرفت. می‌خواستیم به بازی برگردیم، اما نشد و این دلایل زیادی دارد که باید آنها را بررسی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: ما در روزهای سخت به حمایت و کمک احتیاج داریم، اما من احساسم این است که در بازی امروز روی سکوها چهار پنج نفر کار ما را خراب کردند. این افراد از باشگاه حقوق می‌گیرند، اما در زمان یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی نیز حضور داشتند و فضا را منقلب می‌کردند. فکر می‌کنم باید دست‌مان در دست هم باشد تا از این مرحله گذر کنیم، اما اگر قرار باشد چهار نفر خط بگیرند دیگر نمی‌توان کار را پیش برد. من در این شهر غریب هستم و قبل از بازی نیز به قاسم حدادی‌فر گفتم که ممکن است در این بازی از سوی سکوها شعارهایی داده شود، اما شما پتانسیل خودتان در زمین اجرا کنید.

منصوریان عنوان کرد: بچه‌ها در بازی زحمت زیادی کشیدند، اما ما دقیقاً از زمان دقیقه 70 تا 95 به یار و یاور احتیاج داشتیم. من به بچه‌ها گفتم که گوش شنوا نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند. نمی‌شوند که یک تیم در شهر خودش بازی کند و سه چهار پسربچه خودشان را در قالب تیم بگذارند و سهم‌خواهی کنند! من از خودم از تیمی آمدم که جانم را هم برای هوادارانش می‌دهم، اما اگر کسی بخواهد زیاده‌خواهی کند اجازه این کار را نمی‌دهم.

وی اشاره کرد: در صحنه‌ای به وحید کاظمی، داور بازی گفتم که اشتباه کرد و خوشم آمد که او اشتباهش را قبول کرد و دیگر نمی‌شود کاری انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: در مسابقات امسال قرعه ما رفته‌رفته سخت و سخت‌تر می‌شد و ما با تیم‌های تراکتور، سپاهان و شهر خودرو بازی کردیم. البته من قصد بی‌احترامی به دیگر تیم‌ها را ندارم و همه‌ی تیم‌ها برای من قابل احترام هستند، اما با این اوصاف بدانید این تیم شکل می‌گیرد و به فرم ایده‌آلی که هواداران واقعی‌اش انتظار دارند، خواهد رسید. با این حال باید بگویم من به تنهایی نمی‌توانم کاری کنم و سکوها باید همراه ما باشند، هر چند که نمی‌خواهم سکوهای ورزشگاه خالی باشند و باید چندبرابر هوادارانی که امروز در ورزشگاه بودند به فولادشهر بیایند و ما را حمایت کنند. ما با حمایت آنها دلگرم می‌شویم و با همراهی هواداران توانستیم الغرافه، الکویت و تراکتور را شکست دهیم. اگر دست در دست هم دهیم می‌توانیم با یکدیگر از این مرحله گذر کنیم. الان دیگر دوران صدا کردن افراد گذشته است. زمانی که شما به نوع ادبیات این چند نفر نگاه می‌کنید، مشخص است که به آنها یاد داده شده است. من از هواداران موسفیدی که پشت دروازه حضور داشتند خجالت کشیدم و از تمام هواداران خواهش می‌کنم که قبل از اینکه به من فکر کنند به فکر تیم باشند. ما از این شرایط قطعاً گذر می‌کنیم و یک درصد هم شک ندارم که با حمایت هواداران و کارخانه می‌توانیم به فرم ایده‌آل‌مان برسیم.

بیشتر بخوانید:
  شکست خانگی ذوب‌آهن مقابل شهرخودرو/ بحران منصوریان ادامه دارد

منصوریان با بیان اینکه به اصفهان نیامدم که شانه خالی کنم، افزود: من از این چهار پنج نفر گله می‌کنم و از باشگاه می‌خواهم که با آنها برخورد کند.

وی درباره اینکه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از عملکردش اعلام رضایت کرده است، خاطرنشان کرد: از مدیرعامل کارخانه و باشگاه تشکر کامل می‌کنم. مدیرعامل باشگاه در روزهای سخت ارتباط نزدیکی با من دارد و من خودم از هیئت مدیره و مدیرعامل درخواست کردم به کمک ما بیایند تا تنها نمانیم. چند روز دیگر یک سال می‌شود که من در اصفهان هستم و برای این مدت باید از تمام پیشکسوتان و هواداران تشکر کنم، اما هوادار باید تا دقیقه 90 پشت سرمربی و تیم بایستد. امروز بازی در دقیقه 95 به پایان رسید و تیم ما به دلیل شعارهایی که داده شد 25 دقیقه از بالانس خارج شد. دو سال پیش که امیر قلعه‌نویی در ذوب‌آهن بود و یا پیش از آن این اتفاق برای یحیی و حسینی نیز به وجود آمده بود، فشارهایی به آنها وارد شده بود. این چیزی است که باید حتماً مدیرعامل و هیئت مدیره به آن ورود و کند و فضا را کنترل کند. هوادار واقعی کسی بود که در بازی الوصل با پرچم ایران به ورزشگاه آمد و از ما حمایت کرد. باور کنید این تیم، تیم خوبی است و در ادامه شکل خواهد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: این تیم بدون منصوریان و چه با منصوریان همیشه ذوب‌آهن است و باید انرژی داشته باشد. از مدیران می‌خواهم سکوها را از ناآرامی خارج کنند، اما قطعاً نمی‌خواهم سکوهای‌مان خالی شود و باید هواداران در روزهای سخت در کنار تیم باشند. ان‌شاءالله الان نیز این حمایت صورت می‌گیرد و ما از این مرحله به خوبی گذر می‌کنیم. تیم انسجام خوبی دارد و فقط می‌خواهد که آن چند نفر روی سکوها کنترل شوند تا تیم به‌هم نریزد. شاید منافع آنها از منابع ذوب‌آهن مهمتر باشد.

منصوریان در پاسخ به این سؤال که آیا شخصی به کادر فنی اضافه خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: من از کادرم راضی‌ام و کسی اضافه نخواهد شد، فقط یکی از آنالیزورهای‌مان دچار مشکل روحی شده و به تهران رفته است. اگر او برگردد که هیچ، در غیر این‌صورت ما یک آنالیزور جدید به تیم اضافه خواهیم کرد. اصلاً دوست ندارم در کنار تیم افراد اضافه بر سازمان داشته باشم که در کنار ما حضور فیزیکی نداشته باشند. البته امسال آقارسول (کربکندی) در کنار تیم است که سه برابر من تجربه مربیگری دارد و کمک زیادی به ما می‌کند.

وی افزود: می‌خواهم هواداران‌مان هوشیار باشند و می‌خواهم استادیوم پنج برابر بازی امروز پر شود. باید همه دست‌های‌مان را در دست هم قرار دهیم، نه اینکه بازیکن و تیم را تحت فشار بگذاریم و بازیکن در زمین استرس داشته باشد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان شهر خودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حال حاضر خود را در موقعیتی نامناسب می‌بیند زیرا دو ستاره‌اش یعنی لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام هر دو می‌خواهند در بازی‌های المپیک تابستانی شرکت کنند و مدیران باشگاه ایتالیایی نگرانی‌هایی در مورد آمادگی جسمانی آنها دارند.

بازی‌های المپیک در ژوئیه سال جاری در پاریس آغاز می‌شود و حدود سه هفته تا اواسط آگوست ادامه خواهد داشت. فوتبال نقش کوچکی در بازی‌ها دارد و کشورها فقط به سه بازیکن بالای ۲۳ سال اجازه حضور در ترکیب تیم‌ها را می‌دهند.

در حال حاضر موضوع شرکت بازیکنان بزرگسال در المپیک یک موضوع جدی در فوتبال اروپاست. گزارش‌های متعددی از علاقه بسیاری از بازیکنان به حضور در المپیک منتشر شده اما در سمت دیگر باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید اعلام کرده‌اند که به بازیکنان‌شان اجازه شرکت در المپیک را نمی‌دهند.

گاتزتا دلو اسپورت هم امروز خبر داده که اینتر نگران حضور دو تن از مهاجمانش در المپیک است. مارتینز و تورام هر دو می‌خواهند به المپیک بروند و در یک سو اینتر از این موضوع به‌شدت ناراضی است زیرا مدیران باشگاه معتقدند حضور آنها در المپیک به آمادگی جسمانی‌شان ضربه بزرگی وارد خواهد کرد.

آنها قصد دارند در هفته‌های آینده با این دو بازیکن صحبت و آنها را از رفتن به المپیک منصرف کنند.

دیگر خبرها

  • رجبی: اجازه بدهید تیم ملی کارش را بکند
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود / مچ پای بازیکنانم خون آلود شد
  • قلعه‌نویی: این بازی را با پاهای خون‌آلود بردیم
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • قلعه‌نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود!