Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه در حالی که «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گزاره‌برگی درباره شواهد موجود برای استیضاح او منتشر کرده از جمهوری‌خواهان خواست «سرسختانه‌تر» با تلاش‌ها برای استیضاح او مبارزه کنند. 

ترامپ روز دوشنبه در جلسه کابینه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا فکر می‌کند که مجلس نمایندگان آمریکا به استیضاح او رأی خواهد داد گفت: «من فکر می‌کنم آنها می‌خواهند این کار را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او گفت فکر می‌کند دموکرات‌ها به این دلیل می‌خواهند او را استیضاح کنند که می‌دانند در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ توانایی شکست او را ندارد. وی گفت: «آنها می‌خواهند مرا استیضاح کنند و می‌خواهند این کار را به سرعت هر چه تمامتر انجام دهند.»

ترامپ از «میت رامنی»، نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنا که در روزهای گذشته به تندی از ترامپ انتقاد کرده هم انتقاد کرد و گفت دموکرات‌ها متحد هستند و فردی مانند رامنی ندارند. ترامپ گفت که جمهوری‌خواهان باید متحد باشند و سرسختانه‌تر از او دفاع کرده و با استیضاح مبارزه کنند.

رسانه‌های آمریکا ساعاتی قبل‌تر گزارش دادند نانسی پلوسی گزاره‌برگ و ویدئویی که در آن دلایل او برای استیضاح ترامپ تشریح شده‌اند را میان منتشر کرده است. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که اگر بار دیگر او به ریاست جمهوری این کشور انتخاب نشود، کشور شاهد هرج و مرج و «حمام خون» خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه این کشور در انتخابات ریاست جمهوری  2024 تهدید کرد که در صورت شکست در انتخابات، خون به‌پا خواهد کرد.

ترامپ طی سخنرانی تبلیغاتی خود در جمع طرفداران خود گفت که اگر در انتخابات مذکور پیروز نشود حمام خون به راه خواهد افتاد و مطمئن نیست که دیگر انتخابات دیگری در ایالات متحده برگزار شود.

دونالد ترامپ همچنین به طرفدارن خود وعده داد: پیروزی سریع و آسانی را در انتخابات ریاست جمهوری آتی محقق خواهیم کرد.

هفته گذشته ترامپ و جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا حدنصاب لازم از آرا برای نامزدی حزب‌های متبوع خود را به دست آوردند و رسما وارد رقابت انتخاباتی برای بار دوم شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمام خونِ دونالد ترامپ!
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد؟
  • بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد
  • فیلم| ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ بار دیگر رویکرد بایدن در قبال اسرائیل را به باد انتقاد گرفت
  • بایدن سلامت روانی ترامپ را زیر سوال برد
  • ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • درخواست کاخ سفید از کنگره برای پایان تحقیقات استیضاح بایدن