Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و شاخص های همرفت، فردا نیز شرایط برای  رشد ابرهای همرفتی در نیمه جنوبی استان فراهم است و انتظار می رود رگبار و رعد و برق و تندباد شدید موقتی در این نواحی روی دهد.

وی ادامه داد: با توجه به شدت بارش ها احتمال آبگرفتگی معابر و سیلاب ناگهانی در مسیل ها و رودخانه های فصلی وجود دارد بنابر این توصیه می شود از تردد و توقف در کنار مسیل ها و رودخانه های فصلی و رفتن به ارتفاعات به دلیل احتمال برخورد صاعقه خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به وزش باد شدید طی این مدت در شمال استان افزود: از فردا سرعت وزش باد در منطقه سیستان شدت می گیرد به طوری که در برخی مناطق منجر به خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شرایط در نتیجه تشدید جریانات شمالی رخ می دهد، تصریح کرد: وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان موجب کاهش ۲ تا ۳ درجه ای دمای هوا در این مناطق می شود.

کد خبر 4752775

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی سیستان و بلوچستان محسن حیدری زاهدان بارش باران طوفان سیستان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف شیراز موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان / کاهش دما در نوار شمالی کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز و فردا در بعضی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، بعضی نقاط شرق و جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه دامنه بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده، شمال شرق را نیز در بر می‌گیرد و چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب کشور پایان می‌یابد، اما در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و بعضی نقاط هرمزگان تداوم خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سامانه بارشی پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و دریای خزر در این مدت مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۲ درجه سانتی‌گراد است و روز دوشنبه، صاف به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد و گاهی رگبار و رعد و برق با بیشینه ۲۴ و کمینه ۱۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 746452

دیگر خبرها

  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • هشدار زردجوی: وزش بادوتداوم رگبار‌های بهاری درسیستان وبلوچستان
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • رگبار شدید باران در ۲۸ استان/احتمال وقوع سیل
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در هرمزگان
  • تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان / کاهش دما در نوار شمالی کشور
  • رگبار باران، گردوخاک و تگرگ در اغلب مناطق کشور
  • احتمال بارش‌های شدید در مناطق مرکزی و شمال شرق کشور