Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطالبات سرمربی تیم ملی به زودی پرداخت می شود.

طرفداری- مهدی تاج در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که قسط اول مطالبات مارک ویلموتس تا 2-3 روز آینده پرداخت می شود.

به گزارش فارس، وی در صحبت های خود اعلام کرد:

بخشی از مطالبات ما از فیفا به حساب بانکی واریز شده اما انتقال این پول به حساب مارک ویلموتس هنوز انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است از طریق پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم تا 2-3 روز دیگر مطالبات سرمربی تیم ملی را پرداخت کنیم تا ان شاالله در آینده بتوانیم با وی به صورت جدی تر پیرامون برنامه های آینده صحبت کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!

به گزارش "ورزش سه"، روبن آموریم، یکی از گزینه‌های مربیگری‌ لیورپول، بار دیگر به شایعات انتقال به لیورپول خندید. سرمربی اسپورتینگ گفت که درباره آینده‌اش با این باشگاه صحبت نکرده است.

آموریم 39 ساله، هنوز هم یکی از نامزدهای مربیگری لیورپول بعد از جدایی یورگن کلوپ به شمار می‌ر‌ود‌. سرمربی اسپورتینگ تیمش را به صدر جدول لیگ پرتغال رسانده و در تاریخ 26 می باید در فینال جام حذفی مقابل پورتو یا ویتوریا بازی کند.

بسیاری در پرتغال بر این باورند که مقصد او لیورپول است اما منابع نزدیک به باشگاه انگلیسی معتقدند که هنوز توافق نهایی بین طرفین صورت نگرفته است. آموریم هفته گذشته گفت که به هیچ سؤال دیگری در مورد آینده خود پاسخ نخواهد داد اما امروز اعلام کرد که در مورد آینده خود با تیمش صحبت نکرده است.

او قبل از بازی اسپورتینگ مقابل فامالیکائو گفت:"من چیزی به بازیکنانم نگفته‌ام. وقتی گفته شد  با لیورپول به توافق رسیده‌ام، احساس کردم باید صحبت کنم اما در آن کنفرانس خبری درمورد این موضوع صحبت نکردم. من چیزی از سمت بازیکنانم نمی‌شنوم، آن‌ها فقط در مورد روزهای تعطیل سوال می‌پرسند(باخنده.)"

هافبک سابق بنفیکا که در 32 سالگی بازنشسته شد، پیش از این گزارش‌ها در لیسبون مبنی بر توافق با لیورپول را تکذیب کرده بود. قرمزها در جستجوی جانشین کلوپ هستند و آموریم یکی از گزینه‌های مورد بررسی است.

دیگر خبرها

  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد؛ محکومیت سه نفر از متهمان به حبس‌های طویل‌المدت و پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • رأی پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • پرداخت بیش از ۲میلیارد تومان از مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد