Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:37:43 GMT

نخستین برد والیبال ایران مقابل کانادا در سیزم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۶۳۵۵

نخستین برد والیبال ایران مقابل کانادا در سیزم

دومین روز رقابت های والیبال مردان در المپیک نظامیان جهان با نخستین برد ایران در مقابل کانادا همراه شد.

به گزارش "ورزش سه"، والیبال مردان در المپیک نظامیان جهان با پیروزی برای تیم ایران شروع شد.

 

بازیکنان شروع کننده ایران ؛ فردین قلعه وند ، جابر اسماعیل پور ، علیرضا نادی ، علی یوسف پور ، رحمان رئوفی ، محمدعلی فلاح و بیژن براتی

 

 

کانادایی‌های استراحت کرده در روز اول در سالن نانجینگ هون دانشگاه ووهان در ست اول با توپی پر شروع کردند و با استفاده از خطای فردی متعدد بازیکنان ایران و حملات قوی دو‌ سر آنتن توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برنده شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما کادر فنی تیم ایران با پیدا کردن شناخت لازم از حریف در همان ست اول و تغییرات انجام داده در ست دوم که منجر به جایگزینی حیدری و افشین فر به جای رئوفی و اسماعیل پور شد، نسخه حریف قدرتی خود را پیچید . بطوریکه پس از باخت ۲۵ بر ۱۸ ست دوم کانادا، حریف روی تغییر شیوه تیم ایران در ست های سوم و چهارم کاملا خلع سلاح شد و راحت تر از تصور این دو ست را در امتیازهای ۱۰ و ۱۴ بازماند.

 

بهبود دریافت ها و توپگیری داخل میدان و بخصوص سرویس های پرشی موجی که کانادایی ها را به ستوه در آورد و تلاش قلعه وند در با ارسال پاس های سالم بخصوص در کناره های آنتن برای محمد حیدری که در حملات پایپ هم مسلط نشان می داد و محمدعلی فلاح و همچنین درخشش آرمین افشین فر در حملات پشت خط و دفاع روی تور یوسف پور و نادی و بهتر ظاهر شدن بیژن براتی در قیاس با بازی کره موجب شد تا حریف خیلی زود دست ها را به علامت تسلیم بالا ببرد و بدین شکل نخستین برد ایران در روز دوم مقابل کانادا رقم خورد.

 


در دومین روز جدا از تیم ایران تیم های کره جنوبی ۳ بر ۲ در جدالی سخت از سد پاکستان گذشت و برزیل و چین هم برابر حریفان خود قطر و برزیل با نتیجه مشابه سه بر صفر پیروز شدند. فردا سه شنبه را تیم ها استراحت خواهند کرد و از روز چهارشنبه بازی ها از سر گرفته خواهد شد که تیم ایران با هلند دیدار خواهد داشت.

 

گفتنی ست از ایران در این مسابقات به عنوان شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی یاد می‌شود.

والیبال المپیک نظامیان جهان (سیزم)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، معاون بهبود و تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: سطح زیر کشت گندم در هرمزگان ۱۷ هزار هکتار است که ۱۱ هزار و ۲۰۰ هکتار آن بصورت قراردادی است.
مسعود گرگیج افزود: پیش بینی می‌شود در سال زراعی امسال ۷۰ هزار تن محصول گندم در هرمزگان برداشت شود که متوسط برداشت از هر هکتار چهار و نیم تن است.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار هکتار بصورت مکانیزه کشت شده است، افزود: ۱۱۰ دستگاه کمباین آماده برداشت گندم هستند که در این زمینه ۱۲ مرکز خرید آماده تحویل گندم کشاورزان است.

بیشتربخوانید: کشت گندم و جو در بخش فین بندرعباس
گرگیج بابیان اینکه ۹۰ درصد بذر گواهی شده، کشت شده است، گفت: ارقام کشت شده شامل شامل چمران ۲، برات، خلیل، مهرگان، سحر و سیروان است.
وی افزود: برداشت گندم در هرمزگان از ۸ فروردین آغاز می‌شود و تا ۱۵ خرداد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • شروع برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • انسان‌ها از چه زمانی شروع به حرف زدن کرده‌اند؟
  • ایران - ترکمنستان؛ تلاش برای نخستین بُرد در عشق‌آباد
  • باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد