Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا ضمن تأکید بر این که واشنگتن ترجیح می دهد از «قدرت و اختیارات دیپلماتیک» خود استفاده کند؛ اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور در صورت لزوم برای بکارگیری نیروی نظامی علیه ترکیه «کاملاً آماده است».

وی در گفتگویی ضبط شده با شبکه سی ان بی سی که بعدازظهر روز دوشنبه منتشر شد، مدعی شد: «ما [آمریکا] صلح را به جنگ ترجیح می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در شرایطی که اقدامی حرکتی یا عملیات نظامی موردنیاز باشد، باید بدانید که رئیس جمهور ترامپ برای انجام این کار آمادگی کامل دارد».

وزیر خارجه آمریکا از ذکر اینکه چه اقدام مشخصی از جانب ترکیه می تواند «لزوم این عملیات نظامی» را تعیین کند، خودداری کرد.

مایک پمپئو در ادامه افزود که واشنگتن از «قدرت دیپلماتیک» و اقتصادی خود پیش از بکارگیری توپخانه سنگین استفاده می کند و خاطرنشان کرد که تصمیم در مورد اینکه آیا آنکارا خط قرمز را رد کرده یا خیر، برعهده ترامپ است.

کد خبر 4752787

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ ترکیه سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عراق رجب طیب اردوغان فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی عربستان سعودی لبنان ایران کردهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی‌نژاد: عملیات نظامی علیه اسرائیل حق ایران بود

رئیس‌جمهور اسبق کشورمان گفت که حمله ایران به رژیم صهیونیستی، حق ایران بوده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسبق کشورمان درخصوص عملیات تلافی جویانه ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق تصریح کرد که این حمله حق ایران بود.

احمدی نژاد اضافه کرد: هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند چراکه این حقی کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | ۳۵ عملیات موفق حزب الله لبنان علیه رژیم اشغالگر در سه روز
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه: حمله ایران {به رژیم اسرائیل} کاملاً ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت/ دفاع مشروع و اقدام متقابل و متناسب ایران پایان یافته/ باید رژیم اسرائیل وادار گردد از تکرار هرگونه ماجراجوئی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • بیانیه ضد ایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه ضد ایرانی آمریکا و متحدانش
  • «وعده صادق» تنها یک اقدام تنبیهی علیه اسرائیل بود
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • زارعی: رژیم اسرائیل برای اقدام علیه ایران محدودیت زیادی دارد
  • هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!
  • احمدی‌نژاد: عملیات نظامی علیه اسرائیل حق ایران بود
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ