Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@11:14:20 GMT

دستگیری شکارچیان غیر مجاز

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۶۴۰۴

دستگیری شکارچیان غیر مجاز

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی اسفراین روز دوشنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: دستگیری این شکارچیان پس از دریافت گزارشی مردمی، مبنی بر شکار غیرمجاز این وحوش و انتقال لاشه آنها به شهر، در دستور کار قرار گرفت که ماموران پلیس امنیت با شناسایی مسیر تردد شکارچیان، آنان را شناسایی و خودرو آنان را در میدان ابن سینای اسفراین متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ جاوید مهری گفت: ماموران در بازدید اولیه از خودرو توقیفی ۲ لاشه کامل شکار را که سلاخی شده بود به همراه یک عدد دوربین چشمی، یک عدد شوکر برقی و چاقوی مخصوص پوست‌کنی از صندوق عقب خودرو کشف کردند. 
وی افزود: متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
پارک ملی و منطقه حفاظت شده ساریگل با وسعتی معادل ۲۸ هزار هکتار در هشت کیلومتری شرق اسفراین قرار دارد که با توجه به ناهمواری و منابع آب نسبتا فراوان، از نظر زیست پرندگان و تنوع جانوری شرایط مطلوبی دارد.
این پارک ملی، زیستگاه گونه های شاخصی چون قوچ و میش اوریال، کل و بز، پلنگ ایرانی، کفتار، گربه پالاس، گرگ، رودک و سمور سنگی است.
شهرستان ۱۲۷ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد که با دارا بودن ۲ پارک ملی سالوک و ساریگل، با تنوع بسیار خوب گیاهی و جانوری از ذخیره گاه های گیاهی و حیات وحش مهم کشور محسوب می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماموران پلیس خودرو دوربین پرندگان گربه جنوب شرقی خراسان شمالی پرندگان دوربین ماموران پلیس بجنورد شکارچی شکارچیان غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام از تداوم وزش باد تا اواخر وقت امروز چهارشنبه خبر داد و گفت: شهروندان ایلامی از پارک خودرو در کنار تابلوهای تبلیغاتی و درختان شهر خودداری کنند.

احسان احمدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: وزش باد شدید در استان ایلام به سازه‌های سبک و تابلوهای تبلیغاتی، و به درختان فرسوده خساراتی وارد کرده است.

وی افزود: شهروندان ایلامی از پارک خودرو در کنار تابلوهای تبلیغاتی و درختان شهر خودداری کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام با اشاره به تداوم بارش پراکنده باران تا اوایل هفته آینده، خاطرنشان کرد: هفته آینده شاهد افزایش دما در بیشتر نقاط استان ایلام خواهیم بود.

کد خبر 747537

دیگر خبرها

  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز