Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@05:43:49 GMT

بلند شو لباست رو بپوش؛ منطقه‌ جنگیه

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۶۴۱۱

بلند شو لباست رو بپوش؛ منطقه‌ جنگیه

خبرگزاری میزان- منطقه‌ جنگیه برادر! بلند شو لباست رو بپوش و دوباره بخواب! تاریخ انتشار: 00:02 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۷۴۴

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ شهید «محمد بروجردی» در سال ۱۳۳۳ در روستای دره‌گرگ از توابع بروجرد متولد شد و در یکم خرداد سال ۱۳۶۲ در جریان دفاع مقدس به شهادت رسید.

خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان که در کتاب «میرزا محمد پدر کردستان» به کوشش علی اکبری گردآوری شده است را منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت بیست و دوم؛ صدری

کارم خیلی زیاد شده و در درگیری‌های زیادی شرکت داشتم. حسابی خسته شده بودم. آن شب می‌خواستم بخوابم، دیدم لباس‌هایم کثیف شده‌اند. تصمیم گرفتم لباس‌هایم را درآورم و با لباس زیر بخوابم. با خود گفتم :انشاالله حادثه‌ای پیش نمیاد.

بعد از مدت‌ها، وقتی با لباس زیر به بستر رفتم، احساس راحتی خاصی کردم. آن قدر خسته بودم که انگار یک سال است نخوابیده‌ام. در خواب عمیقی فرو رفتم و در عالم رویا خواب‌های گوناگونی می‌دیدم، که ناگهان دستی را بر روی شانه‌ام حس کردم. به سرعت از خواب پریدم. گفتم حتما خبری شده و درگیری پیش آمده است.

چشم‌هایم را که خوب باز کردم، دیدم بروجردی است. سریعا از جا برخاستم و نشستم. از اینکه با زیر پیراهنی بودم، خجالت کشیدم. با تعجب به بروجردی گفتم: برادر بروجردی! این موقع شب؟!

ساعت حدود دو نیمه شب بود. گفت: منطقه‌ جنگیه برادر! بلند شو لباست رو بپوش و دوباره بخواب! بعد هم معذرت خواهی کرد و رفت.

بلند شدم. لباس‌هایم را پوشیدم و تصمیم گرفتم دیگر نخوابم. از خودم خجالت کشیدم که چقدر راحت خوابیدم، در صورتی که شاید کسانی مثل من در آن موقع از شب در سختی وسرما مشغول نگهبانی و پست دادن بودند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد بروجردی دفاع مقدس مسیح کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاشار سلطانی: با امیر تتلو هم بند بودم (فیلم)

یاشار سلطانی روزنامه نگار در تاک شوی «ای کاش» محمدرضا یزدان پرست، درباره زندان و هم بند بودن با امیر تتلو نکات جالب توجهی بیان کرد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نخستین جلسه دادگاه «تتلو» برگزار شد پست اینستاگرامی مادر امیر تتلو بعد از دیدار با پسرش ؛ مبارکه مبارکه ... (عکس) امیدواری خواهر امیر تتلو نسبت به آزادی برادرش (+ عکس)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقادات شدید آیت‌الله علوی بروجردی از مسئولان: مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند
  • دیوار بلند البرز مرکزی در بخش کجور
  • لباس مقدس سربازی و خدمت به نظام نوعی جهاد است
  • آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت برای تامین سوخت مسافران درکرمانشاه
  • یاشار سلطانی: با امیر تتلو هم بند بودم (فیلم)
  • با تتلو در زندان هم‌بند بودم/ به من یاد می‌داد در دادگاه، چگونه جلوی قاضی حرف بزنم
  • گام بلند دولت سیزدهم برای تامین آب غرب استان سمنان
  • ۱۷ هزار لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند
  • کیم مین جائه: نیمکت نشینی؟ چنین چیزی را قبلا تجربه نکرده بودم؛ به توانایی‌هایم ایمان دارم
  • دانشکده نفت کارون رکورددار بیشترین میزان بارش باران