Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: شرایط امسال متفاوت از سال‌های دیگر است و ما المپیک و بحث سهمیه‌های باقی مانده را هم داریم با این وجود سیاست فدراسیون کشتی این بود که حتما لیگ برگزار شود. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: این استارت خوبی برای لیگ بود، همه همکاری کردند تا مسابقات را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال شرایط امسال متفاوت از سال‌های دیگر است و ما المپیک و بحث سهمیه‌های باقی مانده را هم داریم. سیاست فدراسیون کشتی این بود که حتما لیگ برگزار شود.

وی ادامه داد: درست است که باید 4 سهمیه باقی مانده المپیک را در مسابقات پیش رو بگیریم و تیم را برای شرکت در المپیک آماده کنیم، اما لیگ را هم برگزار می‌کنیم و سعی مان بر این است که کمترین خلل در برنامه‌های تیم ملی ایجاد شود. باید اوضاع را کاملا مدیریت کنیم و هر دو کار را پیش ببریم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه قطعا در برنامه‌های لیگ آینده تغییراتی ایجاد خواهد شد، گفت: سال آینده ما در مرداد ماه المپیک را در پیش داریم و به همین دلیل قطعا بعد از المپیک فرصت بیشتری برای لیگ برتر خواهیم داشت.

کاوه با اشاره به اینکه کادرفنی تیم ملی بر مسابقات لیگ نظارت کامل خواهد داشت، گفت: غلامرضا محمدی به دلیل آسیب دیدگی ای و پارگی مینیسک زانو که از دوره کشتی گیری‌اش آزارش می‌داد، جراحی کرد، اما قطعا کادرفنی تیم ملی در همه مسابقات نماینده خواهد داشت و یکی از آیتم‌های مد نظر تیم ملی، اهمیت دادن به لیگ است و کشتی‌گیرانی که در این رقابت‌ها عملکرد خوبی دارند، قطعا مد نظر قرار می‌گیرند.

اکبرنژاد: کشتی گرفتن امیدها در هفته اول لیگ برتر تصمیم فدراسیون بود/ قاسمپور آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته استبنی‌تمیم: وقتی نمی‌خواستند جام جهانی کشتی را در ماهشهر برگزار کنند، چرا از خوزستان پول گرفتند؟



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید مربی حسن یزدانی از کامران قاسمپور

همت مسلمی در گفتگو با ما، با اشاره به اینکه برخی شنیده‌ها حاکیست قرار است کامران قاسمپور پس از ناکامی در وزن ۹۷ کیلوگرم، به وزن ۸۶ کیلوگرم بازگردد، اظهار کرد: چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در زمان سرمربیگری پژمان درستکار طراحی شد و به تایید فدراسیون کشتی رسید.

همه کشتی گیران از نفرات گمنام تا مطرح از اجرای این چرخه رضایت داشتند چرا که همه چیز بر اساس قانون و به صورت شفاف بود. بر اساس چرخه‌ای که طراحی شد، مسابقات قهرمانی کشور، تورنمنت بین المللی و مسابقات آسیایی به عنوان مراحل انتخابی تیم ملی طراحی شد و کشتی‌گیرانی که می‌خواستند به مسابقات جهانی و المپیک برسند باید از این قانون تبعیت می‌کردند، حال با این اوصاف چطور می‌شود که می‌شنویم قصد دارند کامران قاسمپور را در فاصله ۴ یا ۵ ماه مانده به المپیک وارد وزن ۸۶ کیلوگرم کنند؟

مربی سازنده حسن یزدانی، افزود: قاسمپور به دلیل مصدومیت در مسابقات وزن ۹۷ کیلوگرم قهرمانی کشور حضور نداشت، سپس به یک تورنمنت خارجی رفت که نتیجه خوبی کسب نکرد، پس از آن جام یاشاردوغو را باز هم به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

 چطور می‌شود کشتی گیری که در هیچ کدام از مراحل چرخه انتخابی حضور نداشته و در وزن ۹۷ کیلوگرم بوده است را می‌خواهند بی‌توجه به شرایط چرخه، وارد وزن ۸۶ کیلوگرم کنند؟ چرخه انتخابی قانونی است که مصوب شده و نمی‌توانند به آن بی توجه باشند و در آستانه المپیک چنین تصمیمی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: حسن یزدانی پس از عمل جراحی زیر نظر بنده و فیزیوتراپ و بدنساز با انگیزه بسیار بالا در حال تمرین است و بعد از جام تختی به اردوی تیم ملی بازمی‌گردد.

یزدانی انگیزه بسیار زیادی دارد و در شرایط بسیار خوبی است تا جاییکه او را تاکنون تا این حد آماده و قبراق ندیده بودم، اما این قبیل تصمیمات که هیچ منطقی پشت آن نیست و بر خلاف قانون است، باعث دلسردی و نگاه بدبینانه یزدانی می‌شود و ممکن است این تفکر را بوجود بیاورد که برخی می‌خواهند در راه او سنگ‌اندازی کنند. یزدانی کشتی گیر بزرگی است و در چنین شرایطی باید مورد حمایت روحی و روانی قرار گیرد.

مسلمی تصریح کرد: کامران قاسمپور نیز کشتی گیر بزرگی است و به هیچ عنوان قصد بی احترامی به او یا هر کشتی گیر دیگری را ندارم، اما وقتی قانونی مصوب می‌شود باید به آن پایبند باشیم نه اینکه در آستانه المپیک بخواهیم با تصمیمات غیر منطقی شرایط دشواری را رقم بزنیم. قاسمپور کشتی‌گیر ۹۷ کیلوگرم است و این شایستگی را دارد که مقابل آذرپیرا به برتری برسد و راهی المپیک شود.

خود آقایان هم پیش از این اعلام کردند شرایط وزنی او به شکلی است که به هیچ عنوان به ۸۶ کیلوگرم بازنمی‌گردد. او اگر می‌خواهد به ۸۶ کیلوگرم بازگردد باید منتظر بماند و برای سال بعد از المپیک از ابتدا وارد چرخه انتخابی تیم ملی در وزن ۸۶ کیلوگرم شود. طبق چیزی که از قبل مشخص بوده حریف یزدانی در این وزن در صورتی که در آسیایی هم قهرمان شود برای انتخابی المپیک باید با یزدانی روبرو شود. یزدانی همیشه با انتخابی به جهانی و المپیک رفته و همیشه بدون هیچ حرف و حدیثی تابع قانون بوده است.

وی تصریح کرد: چطور می‌شود کشتی گیری که اصلا در چرخه انتخابی نبوده و طی دو سال اخیر مصدوم بوده است را می‌خواهند به ۸۶ کیلوگرم بیاورند؟ این اتفاق اصلا منطقی نیست و بر خلاف قانون است. یزدانی با انگیزه و پر قدرت در حال تمرین است و در بهترین شرایط به میدان بازمی گردد، نباید با اقدامات غیر منطقی باعث ایجاد جو بدبینی شویم و یزدانی را از نظر روحی و روانی در شرایط دشواری قرار دهیم. کامران ۲ سال قهرمان جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم بوده است. یزدانی هم همیشه در ۸۶ کیلوگرم او را با اختلاف برده است، اما او اصلا در چرخه وزن ۸۶ کیلوگرم نبوده و نمی‌توان به یکباره او را چند ماه مانده به المپیک وارد این وزن کرد.

منبع: ایسنا

tags # حسن یزدانی سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • علیرضا رضایی: قاسمپور کشتی‌گیر ۹۷ کیلوگرم نیست
  • آذرپیرا و امامی شانس المپیکی شدن دارند/شرایط سخت کامران در ۹۷
  • علیرضا رضایی: قاسمپور کشتی‌گیر ۹۷ کیلوگرم نیست/ آذرپیرا عطش مدال المپیک دارد
  • گیوی: به حضور علی و رضا گرایی در پاریس امید دارم
  • جنجال در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ انتقاد شدید از کامران قاسمپور!
  • بدو بدوی شب عیدی استقلال و پرسپولیس!
  • انتقاد شدید مربی حسن یزدانی از کامران قاسمپور
  • رونمایی از سامانه پاسخ به پرسش‌های متداول تهرانی‌ها و آغاز به کار کلینیک مشاوره در سال آینده
  • سال آینده زمان برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه
  • کنگره ملی شهدای کرمانشاه مهرماه سال آینده برگزار می‌شود