Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:54:16 GMT

توصیه جالب قاضی مسعودی مقام به شبنم نعمت زاده + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۶۴۱۹

توصیه جالب قاضی مسعودی مقام به شبنم نعمت زاده + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، صبح روز چهارشنبه (۲۹ مهر ۹۸) چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده و شرکت دارویی رسا به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

قاضی مسعودی خطاب به شبنم نعمت زاده گفت: به دوستان و آشنایانتان بگویید زیاد نامه‌نگاری نکنند. شما در مرحله دادسرا دو ماه بعد از بازداشت آزاد شدید و، چون گزارشاتی رسید مبنی بر اینکه قصد خروج از کشور دارید برایتان قرار بازداشت صادر شد و در رابطه با وثیقه‌هایی که آورده‌اید وثیقه‌گذاران را نیز گزارش دادیم و برای آن‌ها در دادسرا پرونده تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بیشتر بخوانید: شبنم نعمت زاده: من آقازاده نیستم/۶ شرکت و ۵۰۰ حساب بانکی دارم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

قاضی مسعودی خطاب به شبنم نعمت زاده: به دوستان و آشنایانتان بگویید زیاد نامه‌نگاری نکنند + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آقا نعمت» به پخش نوروزی شبکه مستند رسید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند «آقا نعمت» به کارگردانی علی تک روستا و تهیه‌کنندگی مریم نقیبی پس از حضور در بخش ملی و بین‌الملل جشنواره سینما حقیقت و اکران در سینما‌های سراسر کشور به پخش نوروزی شبکه مستند رسید و چهارشنبه ۱ فروردین ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود.

فیلم مستند «آقا نعمت» روایتی از زندگی مردی است که در زندگی‌اش با چالش‌های بزرگی روبه‌رو بوده، اما به دور از ناامیدی تصمیم می‌گیرد برای نخستین‌بار در ایران به صورت پیوسته طی صعودی زمستانی از ۴ جبهه قله دماوند، به این کوه صعود کند.


تک روستا دراین باره گفت: با توجه به آنچه که می‌دیدم احساسم این بود که جامعه ما به فیلم‌های انگیزشی و امیدبخش نیاز دارد. سه سال پیش در قله دماوند بودم که آنجا به صورت اتفاقی به سوژه فیلمم رسیدم. رفتن و برگشتن از بارگاه سوم تا قله دماوند هشت ساعت طول می‌کشید و در آنجا متوجه فردی شدم که می‌گفت در مدت زمان دو ساعت و بیست دقیقه به قله رفته و برگشته است و همانجا با ایشان مصاحبه کردم و متوجه شدم که این آدم با این ویژگی‌ها حتماً در زندگی‌اش با چالش‌هایی روبرو بوده و با وجود همه مشکلات فرد ناامیدی نیست، من هم امید و انگیزه گرفتم که این سوژه را دنبال کنم.


وی افزود: «آقا نعمت» سختی‌های بسیاری در زندگی‌اش دیده و با چالش‌های بزرگی روبرو بوده و به نظر من به صورت ناخودآگاه مخاطب با چنین شخصیتی ارتباط برقرار می‌کند. از طرفی مستند «آقا نعمت» از جمله آثار مستندی است قصه دارد و ما صعود این فرد را در فضای پر تعلیق دنبال می‌کنیم.


وی گفت: عملکرد آقا نعمت به لحاظ ورزشی یک صعود ارزشمند را به ثبت می‌رساند که متأسفانه به دلیل نبود تجهیزات حرفه‌ای و استاندارد کوهنوردی فدراسیون کوهنوردی این رکورد را ثبت نکرد و دیگر دلیل این ثبت نکردن خطرناک بودن این رکورد است به این معنا که ممکن است پس از ثبت این رکورد هر جوانی تصمیم بگیرد که رکورد آقا نعمت را بشکند.


تک روستا درباره تولید این مستند گفت: من این فیلم را با یک دوربین فیلمبرداری، میکروفون  هاچ اف و سه پایه ساختم و به صورتی کاملاً تک نفری ساختم، روز صعود فقط شرایط فرق می‌کرد، هیچ کوهنورد حرفه‌ای نمی‌تواند هم‌پای آقا نعمت چهار بار قله دماوند را در یک روز فتح کند و ما برای اینکه این اقدام او را از دست ندهیم ۱۵ نفر تیم پشتیبان در نقاط مختلف آماده کردیم که از ورود و خروج ایشان فیلم بگیریم. آقا نعمت به من می‌گفت که تو نمی‌توانی با من به قله دماوند بیایی و من ۸ تا ۱۰ ماه همراه او به قله‌های مختلف رفتم و در تمرینات و ورزش‌هایی که داشتم ۱۰ کیلو وزن کم کردم.


لازم به یادآوری است، «آقا نعمت» ۱ فروردین ساعت ۱۶ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرارش ساعت ۲۴ و روز بعد ساعت ۹ خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقام حماس: اسرای اسرائیلی را مجانی تحویل نخواهیم داد
  • قاضی زاده هاشمی : تمام قوانین حوزه ایثار و شهادت در دولت سیزدهم اجرا شده است + فیلم
  • صهیونیست ها خبرنگار الجزیره در بیمارستان الشفاء غزه را بازداشت کردند
  • بازداشت فردی که به نام ۲ قاضی از مردم کلاهبرداری کرد
  • «آقا نعمت» به پخش نوروزی شبکه مستند رسید
  • حمله‌ور شدن نظامیان صهیونیست به شهرهای کرانه باختری
  • گزارش زنده: مس رفسنجان 0 - 2 ذوب آهن
  • بازداشت گسترده جوانان فلسطینی در کرانه باختری
  • شمار بازداشتی‌ها در کرانه باختری از ۷۶۰۰ نفر فراتر رفت
  • معرفی آثار منتخب رویداد فیلمنامه‌نویسی «کودکان غزه»