Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا بلوطی میرزا ناظر گمرکات خوزستان گفت: مرز چذابه که از ۱۵ مهر به منظور تامین امنیت کامل تردد زائران اربعین حسینی برای کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی بسته بود، در حال حاضر بازگشایی شده است.

او اظهار داشت: با گزارش پلیس راه خوزستان مبنی بر روان شدن ترافیک جاده‌های منتهی به مرز چذابه و بازگشت خیل عظیم زائران حسینی به کشور، گمرک و مرز تجاری چذابه فعالیت خود را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلوطی میرزا ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با طرف عراقی برای شروع به کار مجدد این مرکز تجاری انجام و گمرک آماده ارائه خدمات گمرکی به صادرکنندگان و تولیدکنندگان کالا در مرز تجاری چذابه است.

ناظر گمرکات خوزستان بیان کرد: صادرکنندگان کالا نیز برای بازگشایی دوباره مرز تجاری گمرک چذابه پیگیری‌های بسیاری داشتند و به همین علت بازگشایی مرز در تاریخ اعلامی محقق شد.

انتهای پیام/گ

بازگشایی مرز تجاری چذابه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دخانیات قاچاق در جنوب تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف بیش از ۲ میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران موفق به کشف محل دپوی دخانیات قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند.

وی عنوان داشت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت مالک یک انبار کالا به دفعات مختلف با استفاده از خودروهای شوتی مقادیر فراوانی دخانیات قاچاق و بدون مجوزهای قانونی به این مکان منتقل و دپو کرده است.
سرهنگ افشاری افزود: مأموران این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از این مکان، ۲۰۹ کارتن شامل ۲ میلیون و ۹۵ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق در برندهای مختلف کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید. از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف ۷۲۷ دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز در شیراز کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی شهر

دیگر خبرها

  • انعکاس تحلیل واقعی از بازار در ویژه برنامه نوروزی «بهار بازار» + فیلم
  • افزایش ۱۱ درصدی صادرات از گمرک‌های استان بوشهر
  • افزایش ۱۱ درصدی صادرات از گمرکات استان بوشهر
  • تشکیل ۷۶۰ پرونده قاچاق کالا در استان
  • ببینید | پیشران اقتصاد کشور | محیط کسب‌وکار فعالان اقتصادی عرصه دیجیتال باید سالم و رقابتی باشد
  • استان یزد بیش از 1 میلیارد دلار کالا صادر کرد
  • کشف دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • تا اردیبهشت سال آینده اساسنامه منطقه آزاد دوغارون به تصویب می‌رسد
  • هشت هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان کشف شد
  • بازگشایی مرز تجاری مهران