Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@11:39:10 GMT

شوک به اردوی استقلال/ رباط صلیبی شجاعیان پاره شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۶۴۳۸

شوک به اردوی استقلال/ رباط صلیبی شجاعیان پاره شد

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر ستوده درباره مصدومیت شجاعیان توضیح داد: در اوایل بازی به خاطر ضربه‌ای که از پشت به ساق پای داریوش وارد شد، او هنگام فرود دچار آسیب زانوی پای چپ شد. بلافاصله اقدام‌های تشخیصی درباره میزان مصدومیت داریوش انجام گرفت و متاسفانه پس از آزمایش ام‌آی‌آر مشخص شد که رباط صلیبی پای چپ شجاعیان دچار پارگی شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آسیب در شرایطی رخ داده که داریوش از نظر آمادگی بدنی در بهترین شرایط خودش قرار داشت. فردا درباره این مصدومیت با چند پزشک فوق تخصص زانو مشورت خواهیم کرد تا هر چه زودتر مداوای لازم را آغاز کنیم.

به گزارش باشگاه استقلال، ستوده در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت قبلی داریوش که در بهار ۱۳۹۷ رخ داد، از ناحیه پای چپ او بوده، گفت: نه، آن مصدومیت مربوط به پای راست داریوش بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: داریوش شجاعیان تیم فوتبال استقلال رباط صلیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار یک منزل مسکونی در بلوار ساجدی مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد دوم حسن نجمی اظهار کرد: صبح یکشنبه انفجاری در بولوار شهید ساجدی به ایستگاه‌های ما اعلام شد که تیم‌های عملیاتی برای مهار حریق در حال اعزام هستند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در مورد جزئیات حادثه گفت: انفجار در طبقه دوم از یک مجتمع مسکونی رخ داد که در پی آن، دو نفر از ساکنان دچار آسیب شدید شدند.

وی ادامه داد: یکی از ساکنان منزل دچار سوختگی شدید و یکی از عابران هم بر اثر برخورد تکه‌های شیشه شکسته منزل دچار آسیب شدند و به مراکز درمانی منتقل شدند.

نجمی افزود: در حال حاضر، مشغول ایمن سازی محیط هستیم و علت دقیق حادثه نیز در دست بررسی است.

کد خبر 6056892

دیگر خبرها

  • چرا زانو درد می‌گیریم؟
  • چرا «زانوهایتان» درد گرفته است؟
  • داریوش شجاعیان: این داد و بیدادها و حرکات کنار زمین کیفیت بازی‌ را پایین می‌آورد / فیلم
  • واکنش داریوش شجاعیان به حواشی نیمکت‌ها
  • پرده گوش ستاره پاری سن ژرمن پاره شد!
  • پرده گوش عثمان دمبله پاره شد!
  • آلومینیوم با 3+1 غایب به مصاف نساجی می‌رود
  • توضیح باشگاه بایرن‌مونیخ درباره مصدومیت هری کین
  • انفجار یک منزل مسکونی در بلوار ساجدی مشهد
  • نیمار چه زمانی به بهبودی می رسد؟