Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@03:13:06 GMT

نفتکش سابیتی وارد آبهای ایران شد + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۶۴۵۶

نفتکش سابیتی وارد آبهای ایران شد + عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نفت‌کش سابیتی متعلق به ناوگان شرکت ملی نفت‌کش ایران که در روز جمعه ۱۹ مهرماه در ۶۰ کیلومتری سواحل جده در دریای سرخ هدف حمله‌ی دو موشک ناشناس قرار گرفته بود، وارد آبهای ایران در خلیج فارس شد.

این کشتی امروز دوشنبه ۲۹ مهرماه وارد آب‎های سرزمینی ایران شد و تا ۲ روز دیگر در جزیره خارک لنگر خواهد انداخت تا پس از بررسی‌‎های فنی و امنیتی و همچنین تخلیه بار، راهی یارد تعمیرات مجتمع کشتی‎سازی بندرعباس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"موقعیت فعلی نفتکش سابیتی در خلیج فارس"

بازسازی و تعمیر خسارات وارده به این کشتی توسط شرکت ایزوایکو و تحت نظر متخصصین شرکت ملی نفتکش ایران انجام خواهد شد.

کشتی نفتکش سابیتی ۱۹ مهرماه جاری در دریای سرخ و در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان هدف دو راکت قرار گرفت که در اثر این حمله بدنه و مخازن این کشتی آسیب دید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای انفجار در بندر ایلات

رسانه‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) از شنیده شدن صدای انفجاری در شمال بندر ایلات خبر دادند.

به گزارش مشرق، تاکنون ماهیت این انفجار مشخص نشده است ولی برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انفجار یک پهپاد در این منطقه خبر می‌دهند.

هنوز درباره رهگیری این پهپاد یا اصابت آن به هدف گزارشی منتشر نشده است.

از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳(۱۵ مهرماه) مقاومت اسلامی عراق و ارتش یمن بارها از هدف قراردادن اهدافی در بندر ایلات خبر داده اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

وزارت بهداشت غزه یکشنبه در یکصد و شصت و سومین روز از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اعلام کرد که شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به ۳۱ هزار و ۶۴۵ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۳ هزار و ۶۷۶ تن اعلام کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
  • گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند
  • شنیده شدن صدای انفجار در بندر ایلات
  • آکسفام: اسرائیل عامدانه از ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه جلوگیری می‌کند
  • حادثه دریایی جدید در جنوب شرق عدن
  • کنگره ملی شهدای کرمانشاه مهرماه سال آینده برگزار می‌شود
  • نخستین کشتی امداد رسانی به سواحل نوار غزه رسید
  • بیانیه گروه 7 درباره انتقال موشک بالستیک از ایران به روسیه/ بیانیه ارتش آمریکا درباره حملات انصارالله یمن در دریای سرخ/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا در ارتباط با ایران
  • تحریم یک شرکت کشتیرانی خارجی در آمریکا