Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب در مراسمی با حضور وزیر ورزش کشور فرانسه، شهردار پاریس و سایر ورزشکاران از لوگوی رسمی المپیک ۲۰۲۴ رونمایی شد.

پیش از این کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد لوگوی جدید این بازی‌ها قرار است ۲۱ اکتبر رونمایی شود.

توبویس مدیر اجرایی پاریس ۲۰۲۴ در این باره اظهار کرد: ما می‌خواهیم این لوگوی جدید ارزش‌های ما را بهتر نشان دهد و اینکه چه کسی هستیم و چه جاه‌طلبی‌هایی داریم و برای جامعه و همه سود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر ورزش فرانسه لوگو المپیک 2024 المپیک فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس المپیک روسیه: بازی‌های تابستانی پاریس را تحریم نمی‌کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از­insidethegames؛ ­­استانیسلاو پوزدنیاکوف، شمشیرباز سابق المپیک که ریاست کمیته المپیک روسیه را بر عهده دارد، گفت: "ما هرگز راه تحریم (بازی ها) را در پیش نخواهیم گرفت. ما همیشه از ورزشکاران خود حمایت خواهیم ­کردیم، اما تاکید می‌کنیم که شرایط تعیین شده توسط IOC نامشروع، ناعادلانه و غیرقابل قبول است. کمیته بین المللی المپیک دسامبر گذشته روسیه و بلاروس را از بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ محروم کرد. کمیته بین‌المللی المپیک به روس‌ها و بلاروس‌هایی که در ورزش خود برای بازی‌های پاریس که از ۲۶ ژوئیه تا ۱۱ اوت برگزار می‌شود اجازه می‌دهد تا به‌عنوان بی‌طرف، بدون پرچم، نشان یا سرود ملی کشورشان در رقابت‌ها حضور یابند. کمیته المپیک اوکراین در ماه فوریه نامه‌ای به توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک ارسال کرد و از او خواست رفتار ورزشکاران روسیه و بلاروس را به حالت تعلیق درآورد. کمیته بین المللی المپیک دسامبر گذشته روسیه و بلاروس را از بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ محروم کرد. کمیته بین‌المللی المپیک به روس‌ها و بلاروس‌هایی که در ورزش خود برای بازی‌های پاریس که از ۲۶ ژوئیه تا ۱۱ اوت برگزار می‌شود، اجازه داد به‌عنوان ­ورزشکار بی‌طرف، بدون پرچم، نشان یا سرود ملی کشورشان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی یک فلسطینی در راه المپیک پاریس
  • رونمایی از پیراهن‌های اول و دوم نروژ در سال ۲۰۲۴ / عکس
  • مشخص شدن مسیر حضور راکت بدستان ایرانی در انتخابی المپیک
  • قهرمان ۳ دوره سوار کاری المپیک، پاریس را از دست می‌دهد
  • رئیس المپیک روسیه: بازی‌های تابستانی پاریس را تحریم نمی‌کنیم
  • ایران، دومین کشور آسیایی با بیشترین تعداد تکواندوکار در المپیک
  • عدم تغییر معیارهای پذیرش روس‌ها در المپیک پاریس
  • واکنش شهردار پاریس به نبود تهویه مطبوع در المپیک ۲۰۲۴
  • آرین، چهارمین و آخرین المپیکی تکواندوی ایران
  • بازماندن تکواندو کاران افغانستانی از المپیک پاریس