Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاف تیم 6 امتیازی و صفر امتیازی گروه!

طرفداری - شب سوم بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب دنبال می شود و از ساعت 22:30 منچسترسیتی در استادیوم اتحاد میزبان آتالانتا خواهد بود.

اخبار دو تیم

نیکولاس اوتامندی و کایل واکر دیدار شنبه منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس را به دلیل مصدومیت و بیماری از دست دادند اما هر دو یکشنبه به تمرینات بازگشتند و می توانند فردا بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان استونز در دیدار مقابل پالاس به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و فردا می تواند پس از بیشتر از یک ماه دوری، از ابتدا به میدان برود. حضور او در ترکیب اصلی می تواند باعث انتقال رودریگو به خط هافبک و حتی استراحت فرناندینیو شود. بنجامین مندی و دی بروین نیز به میادین بازگشته اند و تنها لاپورته و لروی سانه غائبان قطعی سیتی خواهند بود. ریاض محرز و سرخیو آگوئرو در بازی شنبه روی نیمکت بودند و اصلا به میدان نرفتند. به احتمال فراوان هر دوی آنها مقابل آتالانتا در ترکیب اصلی هستند. در سمت چپ خط دفاعی، زینچنکو تمرینات دوشنبه را از دست داد و احتمالا بنجامین مندی بازی خواهد کرد. ژائو کانسلو نیز در آنجا یک گزینه است.

دوان زاپاتا، خطرناک ترین مهره گاسپرینی در تساوی 3-3 این تیم مقابل لاتزیو غائب بود و انتظار می رود فردا نیز به میدان نرود. ایلیچیچ مقابل لاتزیو نیمکت نشین شد و به جای او مالینوفسکی به میدان رفت اما فردا ممکن است شرایط تغییر کند. شرایط برای سیمون کیائر هم همینطور است.

منچسترسیتی هر دوی بازی اول خود را برده و حتی یک گل هم دریافت نکرده است و در سوی مقابل آتالانتا نمایش بسیار بدی در لیگ قهرمانان داشته است. شاگردان گاسپرینی با وجود درخشش در سری آ، هر دو بازی خود را در لیگ قهرمانان باخته اند و 6 گل دریافت کرده اند. روی کاغذ امیدوار بودیم این بازی بسیار جذاب باشد اما نمایش های بد آتالانتا در لیگ قهرمانان باعث می شود شانس سیتی را بسیار بیشتر بدانیم.

ترکیب احتمالی از نگاه هواسکورد

غائبان

بهترین بازیکنان و جایگاه دو جدول

نکات آماری

منچسترسیتی از 11 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان، در 10 بازی حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

منچسترسیتی از 7 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان در 6 بازی پیروز شده است.

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

منچسترسیتی 3-0 آتالانتا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ گواردیولا به قرعه بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای سومین سال پیاپی (زیرنویس فارسی)

طبق قرعه کشی انجام شده برای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2023/24، منچسترسیتی برای سومین فصل متوالی باید با رئال مادرید بازی کند.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در آستانه جذب پدیده فوتبال آمریکا
  • توقف خانگی یوونتوس مقابل جنوا/ تداوم روزهای بد شاگردان آلگری
  • ترومای اروپایی: چالش سمی بارسلونا و امباپه
  • واکنش پپ گواردیولا به قرعه بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای سومین سال پیاپی (زیرنویس فارسی)
  • دورتموند نگران کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؛ امیدوار به پیروزی بوندسلیگا مقابل لیگ برتر برای سهمیه پنجم
  • صعود منچسترسیتی به نیمه‌نهایی جام حذفی با غلبه بر نیوکاسل
  • کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد
  • سردار دوباره فیکس است: بفرما، یک فرصت طلایی
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها به ما افتاد