Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@11:31:36 GMT

دستگیری مزاحم تلفنی با ۲هزار تماس با پلیس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۶۴۹۴

دستگیری مزاحم تلفنی با ۲هزار تماس با پلیس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی هرمرمزگان با اعلام این خبر گفت: اپراتورهای  مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان گزارش دادند فردی ناشناس به صورت مکرر ضمن تماس تلفنی با این مرکز ، ایجاد مزاحمت می‌کند که موضوع از سوی مسوولان استان در مراجع قضایی مطرح و علیه این متهم طرح شکایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد عصر دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: فرد مزاحم با استفاده از ۶ شماره تلفن مختلف، حدود ۲ هزار مرتبه با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت که این امر موجب اخلال در ماموریت‌های پلیس ۱۱۰ شد.

 وی افزود: این متهم با نام «م.ب» توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی شد و وی که سابقه‌ی اذیت و آزار افراد مختلف را داشته و متواری بود، پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: این متهم پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس معرفی شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شماره تلفن فتا انقلاب شماره تلفن فرمانده انتظامی پلیس بندرعباس پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در پی وقوع سرقت ساختمان نیمه کاره در شهرستان شاهرود ،  ماموران توانستند هویت سارق را شناسایی و وی را حین سرقت از یک ساختمان نیمه کاره دستگیر کنند

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر اموال سرقتی مربوط به تاسیسات و تجهیزات ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر پلیس مشخص شد متهم در مرخصی از زندان بوده و در طول این مدت اقدام به سرقت از ساختمان نیمه کاره کرده بود اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ راس دام سرقتی در مانه و سملقان
  • تماس تلفنی قریب به یک میلیون شهروند هرمزگانی با پلیس ۱۱۰
  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • کلاهبرداری تلفنی به بهانه برنده شدن در برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • دستگیری قاچاقچی مواد روانگردان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار