Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:44:36 GMT

حال ابراهیم آبادی خوب نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۶۴۹۵

حال ابراهیم آبادی خوب نیست

ابراهیم آبادی که در بیمارستان بستری است وضعیت جسمی وخیمی دارد.

به گزارش ایسنا،این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که حدود ۱۰ روز است در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده شرایط جسمانی خوبی ندارد و طبق  پیگیری خبرگزاری ایسنا از بیمارستان و یکی از آشنایان وی، حالش وخیم بوده و سطح هوشیاری‌اش پایین آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آروزی سلامتی برای این هنرمند باسابقه، یادآوری می‌شود که ابراهیم آبادی متولد سال ۱۳۱۳ است که ابتدا در رشته هنر زیر نظر اساتیدی همچون علی اصغر گرمسیری به تحصیل پرداخت و بعد به شهر پراگ رفت و مدرک تحصیلی کارگردانی تئاتر را گرفت.

او در تمام سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود علاوه بر فعالیت در تئاتر، در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرد که به فیلم‌های «عطر کافور عطر یاس»، «توکیو بدون توقف»، «صد سال به این سال‌ها» می‌توان اشاره کرد و سریال‌های :مختارنامه»، «پاورچین »،«شب دهم» و «معصومیت از دست رفته» از جمله آثار شناخته شده وی در تلویزیون هستند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابراهیم آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار سه شهید والامقام، تصریح کرد: این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، حمید و حسین دهنوی، موجب تأثر خاطر شد.

این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

این ضایعه را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رییسی

رییس جمهوری اسلامی ایران

سید ابراهیم رییسی

رییس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6079458

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • اظهارات جدید ابراهیم رئیسی درباره مسکن: آرامش خاصی می‌دهد | فیلم
  • دستور ابراهیم رئیسی برای ادامه تولید یک مدل خاص خودرو | فیلم
  • راهیابی ۱۴ پومسه رو به اردوی تیم ملی
  • داستان صادره از کن! | ثبت احوال اسمالون نخستین مرکز دولتی کن بود
  • غریب‌آبادی: اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی دفاع مشروع و مطابق با موازین حقوق بین‌الملل بود
  • غریب آبادی: اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی مطابق موازین حقوق بین‌الملل بود
  • فرودگاه نظامی اسرائیل آسیب جدی دید
  • عضو کمیسیون امنیت ملی: فرودگاه نظامی رژیم صهیونیستی آسیب جدی دید و تا مدت‌ ها قابل استفاده نخواهد بود