Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به آخرین روند جابه‌جایی منازل پرخطر منطقه "منبع آب"، گفت: جابه‌جایی این منازل در حد تعیین زمین است و کار اجرایی هنوز انجام نشده است.

سید محسن موسوی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نزدیک بودن فصل بارندگی و حادثه ریزش کوه و مشکلاتی که منطقه منبع آب شهر اهواز در سال‌های گذشته با آن مواجه بوده است، اظهار کرد: به منظور جابه‌جایی منازل در معرض خطر و اسکان ۸۱۱ خانوار منبع آب، حدود ۳۲ هکتار زمین از سوی اداره‌کل مسکن و شهرسازی خوزستان در منطقه سپیدار جنب مجموعه تالارها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرداری اهواز در این زمینه تنها وظیفه زیرسازی زمین را بر عهده دارد، افزود: تسطیح و آماده‌سازی زمین توسط شهرداری اهواز و ساخت منازل با کمک استانداری خوزستان و اداره مسکن و شهرسازی انجام خواهد شد. در حال حاضر نیز منتظر جذب سرمایه‌گذار هستیم تا کار آغاز شود.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: سال گذشته ساکنان ۱۵ منزل در معرض خطر منبع آب جابه‌جا شدند و به شهر رامین انتقال یافتند و منازل در خطر آن‌ها تخریب شد.

موسوی‌زاده بیان کرد: در حال حاضر نیز برای حدود ۱۰۰ منزل از منازل پرخطر منبع آب مجوز کمیسیون ماده ۱۰۰ اخذ شده تا تخریب شوند اما با توجه به اینکه هنوز مکانی برای جابه‌جایی و اسکان صاحبان این منازل پیش‌بینی نشده، هنوز برای تخریب این منازل اقدام نشده است.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: منتظر هستیم مکان جابه‌جایی صاحبان این منازل مشخص شود تا شهرداری با حکم کمیسون ماده ۱۰۰ جهت تخریب این منازل اقدام کند.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای احداث منازل و جابه‌جایی کامل ۸۱۱ واحد در معرض خطر منطقه منبع آب در حال انجام است تا مشکل ساکنان این منازل رفع شود.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: بنابراین در حال حاضر جابه‌جایی این منازل در حد تعیین زمین است و کار اجرایی انجام نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار میوه و تره بار اهواز در آستانه نوروز

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3056113 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای مدیریت بارندگی‌های اهواز/ خط قرمز، ورود آب به منازل شهروندان است
  • وضعیت آبگرفتگی اهواز در ایام بارندگی قابل قبول نیست
  • جابه جایی اثاثیه در ایام نوروز منوط به مجوز پلیس است
  • بازار میوه و تره بار اهواز در آستانه نوروز
  • رفع آبگرفتگی‌های اهواز تا صبح فردا
  • ثبت ۴۵ میلیمتر بارندگی در ایستگاه کشاورزی اهواز
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه کشاورزی اهواز
  • تلاش شهرداری اهواز برای رفع آبگرفتگی‌ها
  • آب وارد منازل شهروندان اهوازی نشده است
  • آخرین وضعیت آبگرفتگی محلات اهواز/ آب وارد منازل نشده است