Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شروین بدو رئیس مرکز طبی کودکان در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مرکز طبی کودکان در حدود ۵۵ تخت در بخش اورژانس فعال است و ضریب اشغال تخت ما به دلیل مراجعه بیماران از شهرستان‌ها به مرکز طبی کودکان بین ۹۰ تا ۹۵ درصد است.

او ادامه داد: مرکز طبی کودکان بیش از نیم قرن در حال فعالیت است به همین دلیل با حداکثر ظرفیت خودشان به مراجعه کنندگان و بیماران خدمات بهداشتی و درمانی در سطح مناسبی ارائه می‌دهد و ما برنامه‌های گسترشی در زمینه فعالیت طبی کودکان داریم که این کار در دو بخش سرپایی و بستری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز طبی کودکان تأکید کرد: ساختمانی در ضلع جنوبی مرکز طبی کودکان با بیش از ۹۰ درصد در حال احداث است و با کمک وزارت بهداشت، خیرین و دانشگاه علوم پزشکی تهران در آینده‌ای نزدیک، کلینیک جدید بهره برداری می‌شود و فقط تجهیز وسایل و ملزومات مصرفی آن انجام نشده است.

ساخت بزرگترین کلینیک تخصصی کودکان با بیش از ۱۵ میلیارد تومان

بدو بیان کرد: برای ساخت بزرگترین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سرپایی کودکان بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است و برای تجهیز آن هزینه‌های بیشتری باید در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: ترکیه تنها کشور رقیب ایران در سلول درمانی

او اضافه کرد: برای انشعاب آب و برق با وزارت نیرو مکاتباتی انجام گرفته است و این وزارتخانه کمال همکاری را با ما دارد.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی کودکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری

دکتر شیوا گفت:این بخش با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

وی افزود: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است. امیدواریم با راه اندازی این بخش، بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم. 

وی گفت:این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاجی کریم مردانی آذرو استاندار محترم و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریزکه در تجهیز این بخش یاری رساندند، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد