Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود موثقی کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت تولید «عاشق پیشه» در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: این فیلم در مرحله تدوین قرار دارد و حدود دو هفته آینده به پایان می‌رسد.

او افزود: صداگذاری و ساخت موسیقی آن نیز به صورت همزمان پیش می‌رود و کمتر از دو ماه آینده نسخه نهایی آماده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عاشق پیشه» موضوعی اجتماعی دارد و در خلاصه داستان آن آمده: «سهراب و گندم به همراه سپیده کودک خردسالشان زندگی سعادتمندی دارند؛ اما افزایش قیمت ارز، شرکتی که سهراب در آن شاغل است را به آستانه ورشکستگی می‌رساند و ...»

محسن علیمحمدی، شهره قمر، مهدی میامی، بهزاد رحیم خانی، یاسمین خلخالی و علی برجی به علاوه تعدادی از بازیگران مستعد تئاتر در این فیلم بازی می‌کنند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده، تهیه کننده، تدوینگر و کارگردان: داود موثقی، مدیر فیلمبرداری: علی آب پاک، طراح صحنه و لباس: محمد قراگوزلو، گریم: سمیرا بخشی، صدابردار: احمد کلانتری، صداگذار: بهمن حیدری و مهدی جمشیدیان، مدیر تولید: مهدی میامی، موسیقی: امیر شاهرخی، عکاس: بهروز صادقی.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست مرکز جامع سلامت رضویه گفت: همزمان با روز زمین پاک  مرکز بهداشت شماره ۲ مشهد و مرکز جامع سلامت رضویه با همکاری و مشارکت سازمان پسماند شهرداری مشهد و شهرداری رضویه اقدام به پاکسازی  حاشیه محور میامی از انواع زباله‌ها کرد.

محمدرضا گنابادی افزود: در این طرح  بیش از ۴۰ پاکبان محور میامی را از انواع زباله‌های خشک به طول ۱۰ کیلومتر پاکسازی کردند.

وی گفت: تردد روزانه انواع تریلی‌های حمل زباله و بعضاً عدم محافظ توری بر روی باکس‌های انتقال زباله به سمت کارخانه بازیافت زباله‌ها به اطراف پرتاب و دچار آلودگی منطقه می شود..

دیگر خبرها

  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • داوران یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند