Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که باشگاه های بارسلونا و اتلتیکو مادرید که بر سر انتقال آنتوان گریزمان دچار اختلاف شده بودند، در نهایت به یک توافق مالی رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان که در تابستان 2018 قصد داشت اتلتیکو را ترک کند، به دلیل محرومیت این باشگاه از حضور در بازار نقل و انتقالات در وندا متروپولیتانو ماند اما در پایان فصل گذشته به طور رسمی اعلام کرد که این باشگاه را ترک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بندی که در قرارداد او گنجانده شده بود، در صورتی که باشگاهی پیش از پایان ماه ژوئن برای خرید او به توافق رسید، باید 200 میلیون یورو پرداخت می کرد اما پس از آن، این مبلغ به 120 میلیون یورو کاهش پیدا می کرد؛ بندی که بارسلونا از آن استفاده کرد و در ابتدای تابستان این ملی پوش فرانسوی را به خدمت گرفت اما باشگاه اتلیتیکو مادرید اعتقاد داشت که براساس شواهد، بارسلونا با گریزمان از چند ماه قبل به توافق رسیده بود و به همین دلیل، باید مبلغ 200 میلیون یورو را برای خرید او می پرداخت.

 

 

البته شکایت باشگاه مادریدی به فدراسیون فوتبال نتیجه ای نداشت و بارسلونا تنها 300 یورو جریمه شد.

اما اکنون ال موندو دپورتیوو اعلام کرد که باشگاه بارسلونا برای پایان دادن به شکایت اتلتیکو مادرید، حاضر به پرداخت 15 میلیون یورو شده است تا مانع از انتشار ای میل هایی شود که نشان می دهد بارسلونا از شش ماه قبل با گریزمان به توافق رسیده بود.

در ای میل هایی که در اختیار باشگاه اتلتیکو مادرید قرار دارد، مکالمات بین گریزمان با خواهر و مدیر برنامه هایش، وکیل و مشاورش و همین طور پدرش وجود دارد که نشان می دهد این انتقال در ماه مارس در مراحل نهایی بود؛ انتقالی که 14 میلیون یورو حق کمیسیون داشت.

بارسلونا آنتون گریزمان اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست

سرمربی رئال مادرید می‌گوید آردا گولر به خواسته‌اش که بازی بیشتر در رئال مادرید است به زودی می‌رسد.

طرفداری | دیدار جذاب رئال مادرید و بارسلونا بازهم در این فصل با برتری شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند که در پایان این رئال مادرید بود که با گل دقایق پایانی جود بلینگام موفق به پیروزی 3-2 مقابل بارسلونا شد. با کسب این نتیجه شاگردان کارلو آنچلوتی 81 امتیازی شدند تا فاصله خود با تیم دوم جدول را به 11 امتیاز برسانند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید که در این فصل از مسابقات لالیگا موفق به دبل بارسا در لیگ شده است، پس از پایان این مسابقه در نشست خبری شرکت کرد تا در مورد این برد شیرین تیمش صحبت کند.

شکایت ژاوی و بازیکنان بارسلونا از داوری

گل نبود. چون تصویر واضحی وجود ندارد. نمی‌خواهم در مورد صحبت‌های ژاوی، اینجا حرف بزنم. ما این بازی را با انرژی و تلاش خودمان بردیم و جایگاه‌مان را در جدول تثبیت کردیم.

وینیسیوس جونیور

وینسیوس از تعویض شدن راضی نبود و می‌خواست به بازی ادامه دهد.

لوکاس وازکز

لوکاس وازکز بازیکن بسیار مهمی است. سطح او خیلی بالاست. او با کارواخال که یکی از بهترین‌های جهان است رقابت می‌کند. دنی می‌توانست بازی کند، اما لوکاس در فرم بسیار خوبی قرار دارد. وازکز و مودریچ دو تا از بازیکنانی هستند که در حال حاضر در بهترین فرم خود قرار دارند. آنها برای ما خیلی مفید و مثمرثمر بازی می‌کنند.

آردا گولر

آردا گولر به زودی دقایقی را که می‌خواهد در تیم بازی کند خواهد داشت.

کدام بخش از بازی را دوست داشتید؟

بخش آخر (می‌خندد)، گل جود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، این هفته فراموش نشدنی بود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید؛ اثر نیش زنبور آشکار شد
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو