Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شاگردان استراماچونی با برد سایپا نشان دادند، استقلال مانند همیشه مدعی قهرمانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یدالله اکبری پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال درباره برد پرگل این تیم مقابل سایپا به خبرنگار برنا گفت: نتیجه پرگل چهار بر صفر را در یک دیدار اتفاقی نیست و نخست نشان دهنده آنالیز خوب تیم حریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از ابتدای حضور استراماچونی معتقد بودم باید به این مربی حرفه‌ای و کار بلد باید زمان بدهیم. هنوز هم تاکید دارم سرمربی ایتالیایی نتوانسته به طور کامل تفکراتش را در تیم پیاده کند. خوشبختانه در این دیدار استقلال نشان داد مانند همیشه مدعی قهرمانی است.

وی در ادامه با اشاره صحبت‌های استراماچونی بعد از بازی درباره مهم‌تر بودن کلین‌شیت از برد پرگل خاطرنشان کرد: من کاملا با این صحبت موافق هستم. این دیدگاه مربیان حرفه‌ای است و تیمی که گل نخورد می‌تواند نتایج خوبی کسب کند و گلزنی کند و بازی را ببرد. تیم‌های قهرمان هم نسبت به تیم‌های پایین‌تر کمتر گل می‌خورند و انسجام دفاعی بالایی دارند.

هافبک اسبق استقلال در ادامه بیان کرد: من به خاطر دارم سالی که نخستین قهرمانی در لیگ برتر را کسب کردیم، استقلال به رده 17 جدول نیز سقوط کرد (در آن زمان لیگ هجده تیمی بود) و برخی صحبت از برکناری سرمربی هم می‌کردند. اما به یک‌باره ورق برگشت و تیم مزد زحماتش را کم‌کم با تلاش بازیکنان و برنامه کادر فنی گرفت و قهرمانی را به هواداران هدیه داد. من مطمئن هستم این استقلال هم بازیکنان جوان و بسیار خوبی دارد و می‌تواند هواداران را خوشحال کند.

اکبری در پایان پیرامون بازی روز جمعه این تیم مقابل پارس جنوبی جم گفت: خوشبختانه تیم روند روبه رشد خود را ادامه می‌دهد. استراماچونی می‌تواند هماهنگی و انسجام تیم را با تلاش بازیکنان ارتقا دهد و معتقدم مقابل پارس جنوبی جم هم با حمایت هواداران پیروز خواهد شد. البته نباید تیم حریف را دست کم گرفت و من فکر می‌کنم آبی‌پوشان آنقدر حرفه‌ای هستند که دچار غرور نشوند و با کسب سه امتیاز هفته آینده وضعیت خود را بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید: استراماچونی باید دستیارانی قوی داشته باشد/ استقلال شاکله تیمی خود را حفظ کند استقلال نشان داد توان صعود از گروه مرگ را دارد/ بازی با سپاهان 6 امتیازی خواهد بود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال قلعه نویی لیگ برتر خبرگزاری برنا یدالله اکبری استراماچونی هافبک اسبق استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • از عمر جاودان «عروس دریایی نامیرا» چه می‌دانید!
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا