Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام جسورانه و به موقع معلم ورزش دبیرستانی در منطقه پورتلند ایالت اورگن آمریکا را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه یکی از دانش‌آموزان با حمل اسلحه به داخل کلاس قصد خودکشی در مقابل همکلاسی‌هایش را داشت، این معلم جوان وارد عمل شد و در اقدامی مناسب این جوان را ناکام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته این دبیرستان تهیه شده جزئیات این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که " آنگل گرانادوس دیاز" ۱۸ ساله با اسلحه‌ای در دست  قصد وارد شدن به کلاس را دارد معلم ورزش او "کیانون لووه" ۲۷ ساله در مقابل درب کلاس سد راه او شده و این جوان را به داخل راهروی دبیرستان هدایت می‌کند.

در حالی که یکی دیگر از معلمان با شنیدن سر و صدا قصد ورود به کلاس را دارد با مشاهده همکارش و این دانش آموز راهرو را ترک می‌کند. لحظاتی بعد و در حالی که این معلم ورزش شجاع، دانش‌آموز هیجان زده را آرام کرده است بار دیگر همکار کیانون وارد راهرو شده و اسلحه را از دست دانش‌آموز می‌رباید. این ویدئو نشان می‌دهد سپس معلم ورزش در اقدامی حرفه‌ای با در آغوش گرفتن این دانش‌آموز تلاش می‌کند تا خشم او را فرو نشانده و او را آرام کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 بنا به گزارش رسانه‌های آمریکایی این دانش‌آموز که دچار مشکل روانی بود، پس از جر و بحث با دوستانش قصد داشت تا در داخل کلاس و با انجام خودکشی به زندگی‌اش پایان دهد.  

گفتنی است؛ در این حادثه هیچ تیراندازی انجام نشد.

انتهای پیام/

اقدام جسورانه معلم شجاع در خلع سلاح دانش آموز مسلح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا وحشتناک ترین ها دانش آموز اسلحه خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اعلام گزارش مردمی، روز چهارشنبه حدود حوالی ساعت ۷ صبح سگ‌های ولگرد به دختر دانش‌آموزی که در راه مدرسه بود، حمله کردند و بر اثر جراحت شدید این دختر راهی بیمارستان شد.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، به علت جراحات زیاد این دختر جهت تکمیل درمان به بیمارستانی در شهر تهران منتقل شده است.

کد خبر 845517 منبع: فارس برچسب‌ها شهرستان دماوند خبر مهم سگ بدون صاحب حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کتک زدن معلم در کلاس توسط دانش آموز بی تربیت
  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • داد و بیداد خنده‌دار پدر دانش آموز بخاطر تکلیف سخت معلم
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند