Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بحبوحه کشمکش «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با کنگره و استیضاح در ماجرای «اوکراین‌گیت»، از اردوگاه حزب دموکرات خبر می‌رسد که محبوبیت «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور پیشین این کشور در میان رأی‌دهنگان آمریکایی رو به افزایش است.

نظرسنجی جدیدی که توسط موسسه «سِروِی یو. اِس. اِی» انجام شده نشان می‌دهد اختلاف بایدن نسبت به دیگر رقبای دموکرات خود از جمله سناتور «الیزابت وارِن» (نفر دوم از نظر محبوبیت در میان نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا)، برای اولین بار از زمان آغاز رقابت‌های انتخاباتی، دو رقمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته وبگاه نشریه «هیل» بر اساس نتایج این نظرسنجی که بامداد سه‌شنبه منتشر شد، ۳۲ درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی حامی حزب دموکرات، بایدن را برای ریاست‌جمهوری این کشور انتخاب می‌کنند. این در حالی است که وارن و «برنی سندرز» هر کدام به ترتیب ۲۲ و ۱۷ درصد رأی دارند.

سناتور «کاملا هریس» دیگر نامزد دموکرات‌ها نیز دارای رأی ۱۰ درصدی است که همین مسئله نشان‌دهنده فاصله زیاد بین سه نامزد اصلی این حزب با دیگر رقبا می‌باشد.

این موسسه در این پیماش ۱۰۷۱ نفر از رأی‌دهندگان دموکرات را در سراسر آمریکا در دو روز پانزدهم و شانزدهم اکتبر مورد مطالعه قرار داده است.

نتایج این نظرسنجی در حالی منتشر شده که انتقاد‌ها از ترامپ به دلیل ماجرای اوکراین‌گیت و افشای محتوای تماس تلفنی با رئیس‌جمهور اوکراین افزایش یافته و ترامپ نیز به حجم جملات به بایدن افزوده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جو بایدن نامزد انتخاباتی آمریکا اوکراین گیت حزب دموکرات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • یواس‌ای تودی: محبوبیت بایدن در میان رای‌دهندگان جوان در حال کاهش است