Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران مسلمان بنگلادشی به دنبال انتشار یک پست فیس بوکی که در آن یک جوان هندو مذهب به مقدسات اسلامی توهین کرده بود به خیابان ها آمدند.

اخبار بین‌الملل- بنگلادشی‌ها ضمن سردادن شعارهایی خواستار برخورد قاطعانه با عامل توهین به مقدسات اسلامی شده و واکنش جدی دولت را مطالبه کردند.

نیروهای نظامی بنگلادش ضمن سرکوب این تظاهرات حداقل 4 مسلمان را کشته و بیش از 50 نفر دیگر را زخمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمانان بنگلادشی اعلام کردند: بیش از 90 درصد جمعیت بنگلادش را مسلمانان تشکیل می دهند و هندو مذهبان حق توهین به مقدسات اسلامی و به خصوص پیامبر گرامی اسلام«ص» را ندارند.

مردم بنگلادش خواستار محاکمه فوری و اعدام جوان هندو مذهبی هستند که نسبت به مقدسات اسلامی توهین کرده است.

پلیس در خصوص حمله به مردم اعلام کرده است: برخی از تظاهرات کنندگان ضمن سردادن شعار به سوی پلیس حمله ور شده و به نظامیان بنگلادشی سنگ پرتاب کرده اند.

این در حالی است که برخی منابع محلی آمار زخمی های تظاهرات در شهرهای مختلف را بیش از 100 نفر می دانند.

بنگلادش در سال 1947همزمان با پاکستان از هند جدا شد و ابتدا پاکستان شرقی نام داشت، ولی در سال 1971 این کشور از پاکستان نیز اعلام استقلال کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت مسلمانان پاکستان استقلال مسلمان بنگلادش مقدسات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور که همراه رئال مادرید برای بازی فرداشب مقابل منچسترسیتی آماده می‌شود مورد خشم طرفداران بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا امشب در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پاری سن ژرمن برود اما طرفداران آبی اناری پوشان از این فرصت استفاده کرده تا علیه ستاره رئال مادرید شعار بدهند.

تصاویری از خیابان‌های منتهی به ورزشگاه مونتخوئیک منتشر شده که ازدحام طرفداران بارسلونا را نشان می‌دهد. در میان شعارهایی که برای حمایت از بارسا سر داده شده، آن‌ها شعار "مرگ بر وینیسیوس" را یکصدا فریاد می‌زنند که غیرمنتطره است.

پیش از این بازی طرفداران بارسا علیه عثمان دمبله هم موضع گرفته بودند اما خشم علیه وینیسیوس غیرقابل پیش بینی بود. بارسایی‌ها به دلیل انتقال دمبله به پاری سن ژرمن و جدایی ناگهانی در تابستان 2021 از این ستاره فرانسوی عصبانی هستند.

وینیسوس طی ماه‌های گذشته در لالیگا با شعارهای نژادپرستانه برخی تیم‌‎های لالیگایی مانند والنسیا و اتلتیکومادرید مواجه شده بود اما این اولین باری بود که برای این بازیکن برزیلی آرزوی مرگ می‌کردند.

دیگر خبرها

  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • جشن مردم پاکستان در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران+ فیلم
  • فیلم| تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • حامیان عملیات «وعده صادق» در پاکستان به خیابان‌ آمدند +فیلم
  • تظاهرات در پایتخت انگلیس برای توقف جنگ علیه غزه
  • تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو (فیلم)
  • تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو + فیلم
  • اعتراضات علیه ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین
  • (ویدئو) تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات ضد آمریکایی در نیجر