Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حاتم شاه کرمی دوشنبه شب جریان سفر یک روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان مرکزی و در جلسه با تشکل های کارگری و کارفرمایی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در دولت یازدهم و دوازدهم توانستیم رشد تشکل های کارگری را به ۶۹ درصد برسانیم که در طول عمر چهل ساله تشکل های کارگری بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ۱۳ هزار تشکل کارگری در کشور ۲۲۲ تشکل در استان مرکزی فعال است.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در ارتباط با قراردادهای موقت باید گفت در شورای عالی کار به تصویب رسید و سه جلسه در کمیسیون های تخصصی دولت بحث شده و امیدواریم این آیین نامه در دولت تصویب شود.

شاه کرمی افزود: بنا به دستور وزیر تعاون تا پایان سال همایش ملی گفت و گوی سه جانبه به منظور بررسی موضوعات کارگری و کارفرمایی برگزار می شود.

وی گفت: روز گذشته بحث طرح اصلاح قانون شوراهای کارگری در کمیسیون امور اجتماعی به پایان رسید و به امضای تشکل های کارگری و کارفرمایی رسید. اگر این قانون در صحن مجلس رای بیاورد بخش عمده ای از دغدغه ها در این حوزه برطرف می شود.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: بنا به تاکید وزیر کار هیچ مسئولی حق ندارد نسبت به مسایل کارگری بی تفاوت باشد و ما نیز نسبت به مسایل کارگری اراک بی تفاوت نبوده ایم و در خواست های قانونی آن ها را پیگیری می کنیم.

شاه کرمی اظهار کرد: در خصوص هپکو بحث سهام آن به خصوصی سازی بازگشت و تامین نقدینگی آن قرار شد توسط یکی از بانک های عامل انجام شود.

وی افزود: شورای عالی اقتصاد مقاومتی یک مصوبه دارد که اختیاراتی را برای ستاد رفع موانع تولید مشخص کرده که در قالب این مصوبه تمام بدهی های واحدهای صنعتی به امور مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی و سایر سازمان ها تعیین تکلیف شود.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیته پیگیری کارگران بازداشتی را بنا به دستور وزیر کار تا آخر این هفته با حضور نماینده وزیر دادگستری تشکیل می دهیم تا نگرانی ها در این حوزه را رفع کنیم.

کد خبر 4752808

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کارگران اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان سانحه تصادف شهرکرد شیراز مرز شلمچه موکب خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در درباره علت مطرح نشدن سوال نمایندگان از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: نماینده سوال کننده از طرح سوال انصراف داده‌اند. سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران