Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@20:55:49 GMT

برگزاری مراسم تاج‌گذاری امپراتور جدید ژاپن

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۷۴۰۹

با حضور تعداد زیادی از شخصیت‌هایی از بیش از ۱۷۰ کشور و سازمان بین‌المللی از جمله فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهوری آلمان و شاهزاده چارلز از انگلیس، دوترته،‌ رئیس‌جمهوری فیلیپن، آنگ سان سوچی،‌ رهبر دوفاکتوی میانمار و فدریکا موگرینی،‌ مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا این مراسم برگزار شد.

اخبار بین‌الملل- ناروهیتو که دانش‌ آموخته دانشگاه آکسفورد است رسما از ماه مه گذشته صد و بیست و ششمین امپراتور ژاپن بعد از کناره‌گیری آکیهیتو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناروهیتو، امپراتور ژاپن امروز مصادف با ۲۲ اکتبر به طور رسمی بر تخت سلطنت نشست و مراسم تحلیف به جای آورد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آلمان سیاست خارجی اتحادیه اروپا ژاپن آلمان امپراتور ژاپن فرانک والتر اشتاین مایر ناروهیتو فرانک والتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: همزمان با برگزاری رژه روز ارتش در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین محدودیت های ترافیکی در شهر رشت اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر طالبی امروز_سه شنبه بیست و هشتم_فروردین در گفت‌وگو با رسانه‌ها ضمن تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: همزمان با روز ارتش به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم رژه بیست و نهم فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم در شهر رشت با همکاری عوامل پلیس راهور و انتظامی در قالب ۱۸ تیم خودرویی، ۱۰ گشت موتوری و مأموران پیاده اجرا می‌شود.

وی افزود: پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک و انجام هرچه بهتر این مراسم محدودیت‌های ترافیکی را در بلوار احمدزاده از بوستان ملت تا حد فاصل میدان کودک اعمال می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۱ شامگاه امروز آغاز می‌شود و توقف هرگونه وسیله نقلیه در این خیابان‌ها از ابتدا تا پایان مراسم ممنوع است.

طالبی با بیان اینکه پلیس با استفاده از جرثقیل کلیه خودروهای پارک شده در این مسیرها را جابجا می‌کند، تصریح کرد: انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معمولاً در این مسیرها خودروهای خود را پارک می‌کنند از محل دیگری برای پارک استفاده کنند تا این مراسم باشکوه‌تر و مطلوب‌تر از سنوات قبل برگزار شود.

کد خبر 745209

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: از گروه ۷ انتظار تلاش برای آتش بس داریم
  • برگزاری مراسم روز ارتش فردا در لرستان
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • عکس‌های شگفت‌انگیز از کشور «کره»؛ بیش از یک قرن قبل