Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی در سومین نشست شورای آموزش و پرورش که شامگاه دوشنبه در اداره کل آموزش و پرورش البرز برگزار شد، اظهار داشت: ۱۲ فضای آموزشی این استان در اختیار سایر دستگاه هاست که ضرورت دارد به دلیل کمبود فضا و تراکم بالای دانش آموزان در کرج در خصوص تحویل این فضاها به آموزش و پرورش اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه البرز بالاترین رشد و تراکم دانش آموزی را در کشور به علت مهاجرت پذیری استان دارد، تصریح کرد: این نهاد مهم فرهنگی را باید با تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به مشکلات فضاهای آموزشی در بخش فضاهای آموزشی دولتی و غیر دولتی مورد حمایت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۵۵ فضای آموزشی غیردولتی البرز با مشکل مواجه است که با حضور شهرداری در کارگروه ویژه ای که برای رسیدگی به مشکلات فضاهای آموزشی استان فعال می شود باید مورد رسیدگی جدی قرار گیرد.

 سرانه آموزشی در البرز ۳.۸ است که با سرانه متوسط کشوری که ۵.۱۸ می باشد، فاصله زیادی دارد لذا در حمایت از آموزش و پرورش استان باید بکوشیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: فرهنگیان البرز هم مطالباتی دارند که همواره تلاش می کنیم تا بستر پاسخ گویی به آن مطالبات به علت نقش مهم نیروی انسانی در جامعه به خصوص معلمان در استان فراهم آید.

دروازه البرز را نمیتوان بر روی مردم بست

شهبازی با بیان اینکه سالانه بین ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر به جمعیت استان به دلیل مهاجرت افزوده می شود، اضافه کرد: اکنون شاهد رشد ۱.۱۷ درصدی جمعیت در البرز هستیم که این رشد در هیچ کدام از استان ها ی کشور وجود ندارد.

وی عنوان کرد: دروازه استان را نمی توان بر روی مردم بست زیرا هر کسی در هر نقطه ای از ایران که تمایل داشته باشد می تواند سکونت پیدا کند لذا ما مسئولان در دولت هستیم  که باید با پیگیری بستر خدمت را برای مردم بوجود آوریم.

وی گفت: خروجی استان البرز نیز در بخش اشتغال برآیند مثبتی دارد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز سال تحصیلی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی