Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،علی سیف  در جلسه ستاد صیانت از عفاف و حجاب شهرستان پلدختر بر اهمیت رعایت عفاف و حجاب در خانواده‌ها تاکید کرد و افزود: عفاف و حجاب نقش مهم و انکار ناپذیری در تحکیم بنیان خانواده و سلامت جامعه دارد که به عنوان یک اصل باید از کودکی در خانواده به افراد آموزش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیف یادآور شد: رعایت عفاف و حجاب از ارزش‌های والای دین اسلام است که حجاب از نظر عرف نیز در کشور و به ویژه استان لرستان برای ما اهمیت زیادی دارد و مدیران دستگاه‌ها نیز باید با دقت وحساسیت بیشتری در این حوزه حضور داشته باشند.

وی به آموزش عفاف و حجاب در فضای رسانه‌ای تاکید کرد و افزود: تاکنون این موضوع در رسانه حداقل در حوزه شهرستان پلدختر مورد غفلت قرار گرفته که باید به آن توجه بیشتری شود.

فرماندار پلدختر به آموزش رفتاری حجاب در خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: آموزش زبانی کافی نیست، بلکه برای آموزش هر رفتار ابتدا خود باید مجری آن باشیم و این آموزش‌ها باید از خانواده آغاز شود تا مانند حکاکی روی سنگ به کودکان القا شود.

وی، ریشه بدحجابی را در خانواده دانست و افزود: هر جا بدحجابی ترویج پیدا کرده، مربوط به رعایت نکردن این اصل در خانواده‌ها است، که باید به این موضوع توجه شود.

سیف یادآور شد: عدم رعایت عفاف و حجاب موجب رشد ناهنجاری‌ها در جامعه و افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و بنیان خانواده را متزلزل می‌سازد که دستگاه‌های شهرستان نیز در این زمینه موظف به انجام رسالت خود هستند.

وی افزود: در پایان سال در هر کارگروه به ریاست فرماندار در بخش‌های مختلف دستگاه‌های برتر معرفی و از آن‌ها تقدیر می‌شود.

فرماندار پلدختر گفت: خوشبختانه در این شهرستان به دلیل دین مداری مردم در زمینه عفاف و حجاب، مشکلات کمتری وجود دارد، اما نهاد‌های خانواده، مدارس، مساجد و مسوولان به خاطر صیانت از این امر مهم در همه ابعاد با انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود نباید نسبت به این امر مهم بی تفاوت نباشند.

انتهای پیام/د

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و جهاد دانشگاهی هنر با حضور سجاد لطفی دبیر این‌کارگروه و امین مختاری سرپرست جهاد دانشگاهی هنر با هدف همکاری و هم‌افزایی دوجانبه در خصوص موضوعات مختلف حوزه پوشاک و همچنین حمایت از برگزاری دهمین جشنواره ملی پوشاک «بوم‌تن» و ارتقای حضور دانشگاهیان در پروژه‌ها و فعالیت‌های مشترک مطالعاتی و اجرایی حوزه مد و لباس کشور، منعقد شد.

در این مراسم، دو طرف بر اهمیت و ضرورت برگزاری رویداد ملی «بومتن» و میزان اثرگذاری آن در حوزه عفاف و حجاب کشور تاکید داشته و همچنین در خصوص ابعاد مختلف کاربردی همکاری دو مجموعه در راستای حمایت از آموزش‌های مهارتی دانشجویان و هنرجویان با توجه به پوشش و هویت اسلامی و همچنین حمایت از اجرای طرح‌ها و پویش‌های هنری و فرهنگ‌سازانه با هدف اجتماعی‌سازی مفاهیم عفاف و حجاب بحث و تبادل نظر شد.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بر اساس قانون ساماندهی مد و لباس مصوب ۱۲ دی‌ماه ۱۳۸۵ مجلس شورای اسلامی، به عنوان متولی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی حوزه مد و لباس کشور شناخته می‌شود.

کد خبر 6085414 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • سعیدی نماینده مجلس: با این روش‌ها در خیابان ها نمی توانیم مردم را به آموزه های اسلام نزدیک کنیم / بعضی عزیزان در اینکه حال مردم را بد کنند تخصص دارند
  • حجاب؛ سنگر اول جنگ نرم
  • همه ارگان های هرمزگان به تکالیف خود در حوزه حجاب عمل کنند
  • آیا به بی‌ حجابی باید پاسخ فرهنگی داد ؟
  • واکنش دبیر ستاد امر به معروف به فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب