Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام گفت: پیرو ابلاغیه وزارت علوم، کارگروه اخلاق در پژوهش در دانشگاه ایلام راه اندازی و اعضای آن مشخص شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر «حسین مهدیزاده» با بیان این خبر، اظهار کرد: بر اساس آئین‌ نامه اجرایی قانون اخلاق در پژوهش مصوب هیأت دولت در تاریخ 30 مردادماه 1398 و ابلاغ آن از طرف وزارت عتف، کارگروه اخلاق در پژوهش در دانشگاه ایلام با هدف بررسی تخلفات احتمالی پژوهشی  و بسط اخلاق در پژوهش راه اندازی شد که  در این کارگروه بر اساس بخشنامه مربوطه رئیس دانشگاه عضو ثابت و رئیس کارگروه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه عضو ثابت و دبیر کارگروه، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی عضو ثابت، سه نفر از اعضای هیات علمی صاحب نظر در امور پژوهشی، یک نفر بعنوان نماینده اعضای هیأت علمی، یک نفر از اعضای هیات علمی صاحب نظر در زمینه اخلاق در پژوهش و یک نفر از اساتید حقوقدان که احکام همگی آنان باید توسط رئیس دانشگاه صادر شود حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیزاده در خصوص اعضای منصوب شده این کارگروه، گفت: طی احکام جداگانه ای از سوی رئیس دانشگاه ایلام، دکتر «محمود روشنی» استاد تمام دانشکده علوم پایه و رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز علم سنجی دانشگاه، دکتر «سیاوش یاری» دانشیار و رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دبیر هیأت ممیزه دانشگاه، دکتر «پرویز باقری» مشاور رئیس و مدیر دفتر حقوقی، دکتر «رضا رضازاده» مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست، دکتر «فاضل پوراحمد» دانشیار و رئیس دانشکده پیرادامپزشکی و دکتر «علی‌اشرف مهرابی اولاد» دانشیار دانشکده کشاورزی به مدت دو سال به عضویت در این کارگروه منصوب شدند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام، افزود: اعضای این کارگروه با اهتمام و ارائه نظرات مشفقانه، مفید و اثربخش می‎توانند  برای فراهم شدن زمینه بسط و تعمیق اخلاق پژوهشی در دانشگاه ایلام تلاش نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی