Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، پرستو قاسمی گفت: ورودیه گنبد سلطانیه و غار کتله خور، که در این سطح بندی درجه یک محسوب می شوند، برای گردشگران داخلی هر نفر ۵۰ هزار ریال و برای گردشگران خارجی هر نفر ۵۰۰ هزار ریال است.

مسئول امور موزه های اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان در خصوص ورودیه موزه ها ، بناها و محوطه های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی زنجان که در سطح بندی، درجه دو محسوب می شوند اظهار کرد: نرخ وردیه موزه باستان شناسی سلطانیه ، موزه باستان شناسی و مردان نمکی زنجان  و نیز موزه رختشویخانه ۴۰ هزار ریال خواهد بود که این تعرفه برای گردشگران خارجی ۳۰۰ هزار ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: ورودیه موزه ها، بناها و محوطه های تحت پوشش اداره کل زنجان که در سطح سه قرار دارند از این پس برای گردشگران داخلی ۳۰ هزار ریال و برای گردشگران خارجی ۲۰۰ هزار ریال تعیین شده که شامل موزه صنایع دستی زنجان، موزه موزه باستان شناسی ابهر، آرامگاه چلبی اوغلی سلطانیه و معبد داش کسن (معبد اژدها ) می شود.

کد خبر 4752797

منبع: مهر

کلیدواژه: موزه میراث فرهنگی زنجان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان سانحه تصادف شهرکرد شیراز موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ یگانه با اشاره به اعزام بیش از هزار و ۳۰۰ زائر حج تمتع از استان زنجان، گفت: حجاج در قالب سه پرواز طی روز‌های هفتم، هشتم و نهم خرداد امسال به خانه خدا اعزام می‌شوند.

وی همچنین به نحوه بازگشت حجاج اشاره کرد و افزود: هنور تاریخ مشخصی در ارتباط با بازگشت حجاج اعلام نشده است، اما معمولا پرواز‌های بازگشت ۲۵ روز پس از اعزام انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه زنجان در ارتباط با اعزام زائران حج عمره نیز گفت: طبق برنامه اعلام شده، فقط پنج تا ۶ فرودگاه بزرگ کشور شرایط اعزام زائران عمره را دارند و زنجان در این لیست قرار ندارد.

یگانه بااشاره به موضوع برقراری پرواز‌های هوایی استان به فرودگاه‌های دیگر، افزود: این مهم از سوی فرودگاه زنجان و متولیان امر به ویژه استانداری در حال رایزنی است، اما مشکل اصلی به کمبود هواپیما بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: فرودگاه زنجان در سال ۱۴۰۲ به ۲۴۰ پرواز مسافربری داخلی و خارجی با ۲۰ هزار و ۸۴۳ مسافر و ۹۸۲ پرواز غیرمسافری خدمات ارائه کرد.

مدیر فرودگاه زنجان گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز از این فرودگاه ۳۲ پرواز مسافربری داخلی و خارجی با سه هزار و ۳۷۹ مسافر انجام و به هزار و ۳۷۲ پرواز غیرمسافری خدمات ارائه شده بود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • (تصاویر) معبد داش‌کَسَن، شاهکار ایلخانی در سلطانیه
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی