Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بیرانوند فرماندار دورود در شروع بکار این کارگاه اعلام داشت:اهمیت منابع طبیعی امروزه به عنوان سرمایه ملی بر کسی پوشیده نیست، منابع ملی یک سرمایه و یک امانت الهی است که حفظ و حراست از آنها نه تنها وظیفه اجتماعی و حکومتی بلکه یک وظیفه شرعی می باشد و در دین مبین اسلام تاکیدات فراوانی در این راستا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورود میزبان مدیران و کارشناسان ۸ استان کشور

فرماندار دورود افزود:مفتخریم که شهرستان دورود میزبان مدیران و کارشناسان ۸ استان کشور و نمایندگانی از کشور ژاپن بوده و تعداد ۵ روستا از روستاهای تابعه شهرستان به عنوان پایلوت استانهای موصوف جهت الگوهای جدید توسعه و نحوه حفاظت از منابع ملی و جنگلها تعیین شده اند.

وی بیان داشت: با توجه به پتانسیل های خوب این شهرستان در همه زمینه ها بخصوص منابع طبیعی از طرفی تعامل و هم افزایی موجود در بین دستگاهها آمادگی هرگونه همکاری ، تسهیل گری و پشتیبانی برای اجراء برنامه های ترسیم شده در کارگاه های در حال برگزاری را دارد.

46

کد خبر 1313028

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طبیعت محصولات کشاورزی جنگل محیط زیست آموزش استان لرستان باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه خودرو کردهای سوریه خودروسازان محمدجواد ظریف تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جوجه ریزی آذربایجان شرقی به 6 میلیون قطعه در یک دوره

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: اکبر فتحی در مراسم صبحگاه که به مناسبت عید سعید فطر در محل نمازخانه مرکزی این سازمان برگزار می شد، ضمن تبریک فرا رسیدن این عید سعید، گفت: در سالی که گذشت در کنار هم شاهد فراز و نشیب های مختلفی بودیم و با شرایط نامساعد طبیعی و مخاطراتی که حوزه کشاورزی را تحت تأثیر قرار می دهد روبرو بودیم اما با تلاش و کوشش توانستیم فعالیت های زیرساختی متعددی انجام دهیم و در عرصه های مختلف شاهد رشد تولید باشیم که رسیدن به این موفقیت حاصل تلاش و همکاری توامان و بی وقفه کشاورزان، بهره برداران و کارشناسان است.

وی ادامه داد: پس از مردمی سازی یارانه ها بسیاری از کارشناسان عقیده داشتند پس از این رویکرد، صنعت مرغداری نمی تواند به راحتی به مسیر خود ادامه دهد اما با زحمات شبانه روزی مرغداران و همراهی کارشناسان خوشبختانه توانستیم در سال 1402 به رکورد بیش از 150 میلیون قطعه جوجه ریزی در هر دوره در کشور برسیم و در آذربایجان شرقی نیز به 6 میلیون قطعه جوجه ریزی در هر دوره دست پیدا کنیم که این یک رکورد محسوب می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به دیگر موفقیت های رقم خورده در عرصه کشاورزی در سال گذشته گفت: بسیاری از کارشناسان بیشینه خرید گندم در استان را نزدیک به 200 هزار تن تخمین می زدند اما با اقداماتی که انجام شد و با احتساب گندم بذری موفق شدیم 500 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری کنیم که این نیز موفقیتی بزرگ بود که باید به خاطر آن از همه همکاران قدردانی کنم.

فتحی گفت: باید در سال جدید بتوانیم تغییرات مثبتی در خود ایجاد کنیم و بیش از گذشته در خدمت به جامعه کشاورزی که قشری زحمتکش و مولد است بکوشیم.

وی با اشاره به انتخاب شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) گفت: کشاورزی مردمی ترین بخش اقتصاد کشور است که بیش از 98 درصد آن مردمی است بنابراین در این بخش باید به صورت ویژه به ظرفیت ها مردمی توجه کرد تا شعار سال را محقق کنیم.

فتحی ادامه داد: جهش تولید در این حوزه با دو رویکرد قابل تحقق است. رویکرد اول افزایش بهره وری و ضریب نفوذ دانش در کشاورزی رایج یا سنتی است که موجب افزایش عملکرد در واحد سطح خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اضافه کرد: رویکرد دوم در این حوزه جذب سرمایه گذاری های بیشتر در کشاورزی صنعتی و نوین است که باید سرمایه گذاران حوزه های دیگر را به سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی تشویق کرد. ما نیز به عنوان متولی کشاورزی آذربایجان شرقی، تمام تلاش خود را می کنیم تا نهایت پشتیبانی و حمایت را از سرمایه گذاران در حوزه کشاورزی داشته باشیم تا با مشارکت مردم بتوانیم جهش تولید را محقق کنیم.

 

دیگر خبرها

  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
  • تشریح دستاوردهای بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری شهرستان گلوگاه در استان مازندران
  • منابع قاچاق کالا و فرار سرمایه از کجا تأمین می شود؟
  • افزایش جوجه ریزی آذربایجان شرقی به 6 میلیون قطعه در یک دوره
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی
  • کشاورزی مردمی ترین بخش اقتصاد کشور است
  • بازدید مدیر عامل شرکت فرآورده‌های لبنی صباح از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان بروجن