Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی آشنا عکاس فعال عرصه تئاتر و سینما درباره برگزاری کارگاهی آموزشی در زمینه عکاسی، به خبرنگار مهر گفت: قرار است در مؤسسه فرهنگی و هنری «کاج» کارگاه آموزشی عکاسی را برگزار کنم. در ابتدا به من پیشنهاد داده شد تا کارگاهی برای عکاسی تئاتر برگزار کنم ولی من معتقدم عکاسی تئاتر یا گرایش‌های دیگر تخصص است و برای آموزشگاه عکاسی باید در ابتدا دوره‌های مقدماتی و پیشرفته برگزار شود و پس از آن به دوره تخصصی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در برخی کلاس‌ها همه موارد را یکجا و به صورت کلی به هنرجوها تدریس می‌کنند و هنرجو دچار سردرگمی شده و از عکاسی دلسرد می‌شود به همین دلیل باید عکاسی را به صورت پله به پله به هنرجویان آموزش داد.

آشنا توضیح داد: هنرجویان در ابتدا مرحله مقدماتی را سپری می‌کنند و پس از آن وارد دوره عکاسی پیشرفته می‌شوند. پس از فارغ التحصیل شدن در دوره پیشرفته، هنرجویان برای حضور در رشته مورد علاقه خود راهنمایی و به استادانی که در هر رشته تخصصی شناخته شده هستند، معرفی می‌شوند.

این عکاس سینما و تئاتر در ادامه درباره مدت زمان برگزاری این کارگاه آموزشی، یادآور شد: قاعده ما بر اساس یادگیری هنرجویان است، یعنی احتمال دارد دوره مقدماتی بر اساس توانایی هنرجویان مدت زمان کمتری برای برگزاری نیاز داشته باشد.

وی درباره خروجی مدنظر این کارگاه آموزشی عکاسی، تأکید کرد: برای هر کلاسی خروجی هم در نظر می‌گیرم چون عکاسی باید عملی باشد و هنرجویان در قالب نمایشگاهی که از آثارشان برگزار می‌شود، نقاط ضعف و قوت کار خود را می‌شناسند و ما به آنها در رفع یا تقویت این نقاط کمک می‌کنیم.

آشنا در پایان سخنان خود گفت: چندی است کارگاه آموزش عکاسی را با حضور بچه‌های افغانستانی برگزار می‌کنم که قرار است به زودی نمایشگاهی از آثارشان با موضوع مهاجرت نیز برگزار شود. از خروجی کار این بچه‌ها خیلی راضی هستم و مطمئنم نمایشگاه آثارشان با بازخورد خوبی مواجه می‌شود.

کد خبر 4751114 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی آشنا عکاسی تئاتر ایران نمايشگاه عكس تئاتر ایران اربعین 98 موسیقی ایرانی فیلم سینمایی فیلم کوتاه کارگردان تئاتر اربعین حسینی تئاتر شهر سینمای مستند مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سریال ایرانی بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند، در نشست با دبیر اجرایی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی کشور افزود: کمبود فضای فیزیکی، تجهیزات آزمایشگاهی و آموزشی، کمبود اعتبار و نداشتن سرویس بهداشتی کافی به خصوص در مدارس مختلط استان از مشکلات پیش روی آموزش و پرورش استان است.

وی ادامه داد: همچنین دو هزار رایانه در هنرستان‌های استان نیاز به تعمیر دارند و برای تعمیر و نوسازی این تعداد رایانه نیازمند کمک و همراهی قرارگاه عدالت تربیتی کشور با کمک سایر گروه‌های جهادی و خیران هستیم.

جمالی آرند اضافه کرد: کیفیت بخشی به نظام آموزشی استان، یکی از اولویت‌های کاری مجموعه آموزش و پرورش بوده و در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و کیفیت بخشی به نظام‌ تعلیم و تربیت این استان کلاس‌های فوق برنامه درسی برای دانش آموزان، کارگاه توانمندسازی ویژه مدیران و معاونان آموزشی مدارس و کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی سازی ویژه دبیران متوسطه استان برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • برپایی کارگاه تجسمی وعده صادق در قم