Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مطبوعات اسپانیا مدعی شدند ژوزه مورینیو گزینه‌ای است که سران تیم فوتبال رئال مادرید او را زیر نظر دارند تا در صورتی که نتایج کسب شده توسط زیدان مطلوب نبود، او را جایگزین سرمربی فرانسوی کنند.

در دیدار پایان هفته تیم مادریدی با شکست مقابل مایورکا صدر جدول رده‌بندی لالیگا را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم همچنین به ترکیه سفر خواهد کرد تا دیدار لیگ قهرمانان مقابل گالاتاسرای را به امید رسیدن به اولین برد فصل در این رقابت‌ها برگزار کند.

در صورتی که تیم زیدان در ترکیه شکست بخورد، می‌توان گفت این تیم کاملا در بحران رفته است و برای چنین شرایطی سران باشگاه مورینیو را در نظر دارند. سرمربی پرتغالی از زمانی که منچستریونایتد را ترک کرده، یعنی در ماه دسامبر بدون تیم بوده است.

بنا بر ادعای مطبوعات خود مورینیو هم تمایل دارد که دوباره در رئال کار کند و چمدان‌ها را بسته تا با اولین تماس خودش را به مادرید برساند. در صورتی که او به این تیم ملحق شود، انقلابی بر پا خواهد کرد و مطمئنا در تیمی که مدت‌هاست تداومی در ارائه عملکرد خوب ندارد، تغییرات زیادی ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 4752637

منبع: مهر

کلیدواژه: ژوزه مورینیو زین الدین زیدان تیم فوتبال رئال مادرید تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین والیبال جام حذفی کشتی فرنگی تیم فوتبال سایپا تهران ووشو کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض

به گزارش ورزش سه، شیخ هزاع بن زاید آل نهیان نایب رئیس باشگاه العین و معاون حاکم بر ابوظبی، در اقدامی قابل توجهی سه فروند هواپیما را برای هواداران العین آماده کرده تا برای دیدار با الهلال عربستان راهی ریاض شوند.

این دیدار که قرار است سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه 1403 برگزار شود، از حساسیت بسیار زیادی برخورددار است و پیروزی 4 بر 2 العین مقابل پرافتخارترین تیم آسیا باعث شده تا اماراتی‌ها به منظور حمایت از العین در این مسابقه، از حالا آماده سفر به پایتخت عربستان باشند.

شیخ هزاع برای کمک کردن به هواداران تیمش تصمیم گرفته تا سه فروند هواپیما برای آنها آماده کند و با ابراز اطمینان از آمادگی بازیکنان، درباره این اقدام به هواداران گفت: همه اعضای تیم ما آماده هستند. همه اعضای تیم ما یعنی بازیکنان و هواداران؛ این قوی ترین رقابت در سطح باشگاهی فوتبال آسیا است و ما با توجه به پیروزی در بازی رفت اعتماد به نفس بالایی داریم.

دیگر خبرها

  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • استفانو پیولی پایان فصل از میلان جدا می‌شود؛ جانشین پیولی انتخاب شد
  • تیلور، برنامه های یزدانی را بهم ریخت!
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض