Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از لنگرود، جلسه هماهنگی بهره برداری از مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در شهرستان لنگرود با حضور مدیرکل امنیتی استانداری گیلان، مدیر اسلحه و مهمات استان، کارشناس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی استان در دفتر فرماندار برگزار شد.

 سیروس شفقی در این جلسه با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان، گفت: مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در شهرستان لنگرود اقدام خوبی در راستای ارائه خدمات به مردم شرق گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار لنگرود ضمن قدردانی از تلاش های شهردار شلمان در خصوص همکاری در راه اندازی ساختمان مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در لنگرود ، افزود: مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان به دلیل عملکرد منطقه ای نیازمند همکاری همه جانبه است.

 شفقی با بیان اینکه این مرکز بالغ بر 25 هزار دارنده سلاح مجاز شرق گیلان را تحت پوشش قرار می دهد، تصریح کرد: حفاظت فیزیکی مرکز از جمله اولویت های اساسی برای راه اندازی است که طبق برنامه ریزی پیش بینی شده مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در شهرستان لنگرود همزمان با روز نیروی دریایی افتتاح می شود.

گفتنی است، کارگاه آموزشی و توجیهی مقابله با سلاح غیر مجاز نیز روز گذشته با حضور  شوراها و دهیاران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 در این کارگاه آموزشی و توجیهی نکاتی در مورد دارندگان سلاح های مجاز و اینکه پیشگیری از اقدامات مجرمانه نیاز به قوانین سخت گیرانه تری در بحث صدور مجوز ، حمل سلاح و مالکیت آن دارد.

 گفتنی است، دفتر مدیریت اسلحه و مهمات در سه شهرستان رشت، آستارا و انزلی مستقر است که به زودی مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان  در شهرستان لنگرود هم راه اندازی می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارائه خدمات به مردم فرماندار نیروی انتظامی برنامه ریزی منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش آنروا از کشف بمب‌های عمل نکرده در مدارس غزه

آنروا اعلام کرد پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از شهر خان‌یونس واقع درجنوب غزه، در برخی از مدارس این منطقه بمب‌های منفجر نشده به وزن ۴۵۰ کیلوگرم پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از اینکه نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی هفتم آوریل از شهر خان‌یونس واقع درجنوب غزه عقب‌نشینی کردند اقدام به ارزیابی کرد و با موانع بزرگ مهمات منفجر نشده مخصوصا بمب‌هایی به وزن ۴۵۰ کیلوگرم در داخل مدارس و در مسیرها روبرو شد که از مانع از انجام فعالیت ایمن این سازمان می‌شد.

به گزارش الجزیره، آنروا همچنین اعلام کرد هزاران آواره به طیف گسترده‌ای از کمک‌های حیاتی به‌ویژه از نظر بهداشت، آب، بهداشت شخصی و غذا نیاز دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان پس از گذشت ۶ ماه به بمباران نوار غزه ادامه می‌دهد و تاکنون بیش از ۳۴ هزار شهید بر جای گذاشته است که بیشتر آنها زن و کودک هستند.

سازمان ملل پیشتر اعلام کرده بود پاکسازی نوار غزه از مهمات و بمب‌های انفجاری منفجر نشده به میلیون‌ها دلار هزینه و چندین سال زمان نیاز دارد.

در همین زمینه، یک مقام بین‌المللی مرتبط با مین‌زدایی اعلام کرد طبق قانون کلی که می‌گوید ۱۰ درصد مهمات آن‌طور که طراحی شده‌اند عمل نمی‌کنند، ارزیابی‌ها بر این است که برای شروع پاکسازی غزه حدود ۴۵ میلیون دلار سرمایه نیاز است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود
  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • گزارش آنروا از کشف بمب‌های عمل نکرده در مدارس غزه
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی