Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز دوم مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی آسیا، هادی نوری در کامپوند مردان به فینال راه پیدا کرد. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در روز دوم مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی آسیا، هادی نوری در کامپوند مردان در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه 140 بر 131 از سد نماینده عراق گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور دوم با نتیجه 143 بر 141 مقابل نماینده ویتنام به پیروزی رسید.

نوری در یک چهارم نهایی با نتیجه 144 بر 138 مقابل نماینده پارالمپیک به برتری رسید. نوری در نیمه نهایی مقابل کمانداری از مالزی با نتیجه 142 بر 136 به برتری رسید و فینالیست شد. وی در دیدار فینال باید به مصاف کمانداری از چین برود.

مریم یاورپور در کامپوند بانوان در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه 135 بر 126 مقابل کمانداری از اندونزی به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه 145 بر 141 مقابل نماینده چین شکست خورد و حذف شد.

در مادهW1 و در مرحله یک چهارم نهایی، مجید کاکوش با نتیجه 135 بر 134 مقابل محمدرضا زندی دیگر کماندار کشورمان به برتری رسید. وی در دیدار نیمه نهایی مقابل نماینده کره جنوبی با نتیجه 137 بر 128 شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در بازی رده بندی با نتیجه 137 بر 128 مغلوب کمانداری از چین شد و در رده چهارم قرار گرفت.

پارا تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا| نتایج کمانداران کشورمان در روز نخست

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان مالزی مشخص شدند.

فراز شکری، حسین زنجانیان، طاها قابلی و فاطمه عباسی ۵ نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان خواهند بود.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در این خصو گفت: فرانک پرتوآذر با توجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خود را برگزار خواهند کرد.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا خردادماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6085593

دیگر خبرها

  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری جلسه فنی تیم ملی ایران برای بازی با بحرین