Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ایوب بیگدلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تنها استخر شهر قیدار بعد از نزدیک به ۱۰ماه تعطیلی به دلیل تعمیرات، در هفته جاری فعالیت دوباره خود را از سر می گیرد.

وی افزود: اعتبار اولیه برای تعمیر لوازم و تجهیزات استخر شهر قیدار ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود ولی به دلیل افزایش قیمت تجهیزات و لوازم مورد نیاز، در نتیجه پیگیری های انجام شده و با مساعدت استاندار زنجان، در مجموع یک میلیارد تومان برای تعمیر این استخر اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگدلی با بیان اینکه با هماهنگی های انجام شده با استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، پی‌گیر واگذاری استخر شهر قیدار به بخش خصوصی هستیم، اظهار داشت: نگهداری و اداره این استخر برای بخش دولتی مقرون به صرفه نیست و از طرفی واگذاری آن به بخش خصوصی می تواند ارتقا خدمات را نیز در پی داشته باشد.

وی به تجربه موفق احداث و خدمات رسانی استخر توسط بخش خصوصی در شهر زرین رود شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: یک استخر دیگر نیز در محمودآباد توسط بخش خصوصی در دست ساخت است که بر اساس برنامه ریزی ها قرار است تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از ۲۲۰ روستای دارای سکنه، ۱۶۴ هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیدار خدابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان

اولین استخر دانش آموزی استان سمنان توسط وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، اولین استخر دانش آموزی استان سمنان امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ با حضور رضا مراد صحرایی، وزیر علوم در جریان دومین سفر کاروان دولت مردمی به استان سمنان با زیربنای ۱۸۹۶ متر مربع و با اعتباری بالغ ۲۳ میلیارد تومان پس از یک دهه از شروع ساخت، افتتاح شد.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در آئین افتتاح این پروژه گفت: در این دوره از سفرها هزار میلیارد تومان اعتبار برای تقویت بنیه آموزشی و زیرساخت‌های استان سمنان اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: افتتاح و ساخت چنین مراکزی مصداق بارز افزایش بهره وری است و از همکارانمان در آموزش و پرورش سمنان تقاضا داریم تا با بالاترین ظرفیت از این فضاها استفاده کنند و همچنین در بحث نگهداری بسیار توجه داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: استخری که امروز افتتاح شد نخستین استخر دانش‌آموزی استان و از مصوبات دور اول سفر آیت‌الله رئیسی به استان است.

کد خبر 745789

دیگر خبرها

  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران