Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@03:59:49 GMT

اتفاقی دیگر در بحرین که تاج از آن پرده برداشت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۸۱۳۲

اتفاقی دیگر در بحرین که تاج از آن پرده برداشت

مهدی تاج دیشب از یک اتفاق ناخوشایند دیگر در بازی تیم ملی با بحرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی تاج دیشب خبر داد توهین به سرود ملی کشورمان تنها اتفاق بد بازی مقابل بحرین نبوده و مسئولان تیم رقیب پیش از بازی هم رفتار غیر حرفه ای داشته اند.

او در این باره گفت: پیش از بازی و در هنگام ورود بازیکنان به ورزشگاه، گیت هایی برای عبور بازیکنان قرار داده شده و بازیکنان و اعضای تیم ملی مورد بازرسی بدنی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که تنها برای هواداران انجام می شود و برای بازیکنان قرار داده نمی شود. این موضوع باعث شد تیم ملی ده دقیقه دیر وارد رختکن شود.

تاج در ادامه افزود: همان زمان این موضوع به ناظر بازی گزارش شد که برای او هم پیش بینی نشده بود.

ظاهرا فدراسیون فوتبال برای این موضوع و توهین به سرود کشورمان به فیفا شکایت کرده ولی وضعیت این شکایت هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی ترابی قطع یارانه آمدنیوز روح الله زم رستاخیز آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده مهدی تاج فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال بحرین توهین گیت بازرسی بدنی سرود ملی شکایت فیفا مهدی ترابی قطع یارانه آمدنیوز روح الله زم رستاخیز آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی فوتسال بحرین و کویت که رقبای ایران در گروه چهارم جام ملت‌های آسیا هستند، از ساعت 17:30 امروز مقابل هم قرار گرفتند و نخستین دیدارشان در این رقابت‌ها را انجام دادند.

فوتسالیست‌های کویت که در آخرین دیدار تدارکاتی خود موفق به کسب پیروزی مقابل مجارستان شده بودند، در دیدار امروز هم توانستند برد ارزشمندی برابر بحرین به دست بیاورند.

تیم ملی فوتسال کویت در دیدار امروز مقابل بحرین موفق به کسب پیروزی 2 بر یک شد تا مثل شاگردان وحید شمسایی 3 امتیازی شود و به‌خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ایران، در جایگاه دوم جدول گروه D جام ملت‌های آسیا 2024 تایلند قرار بگیرد.

ملی پوشان فوتسال بحرین دو روز دیگر باید در دومین مسابقه خود مقابل ایران قرار بگیرند و کویت هم روز دوم اردیبهشت ماه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف شاگردان وحید شمسایی می‌رود.

دیگر خبرها

  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند