Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@06:27:30 GMT

بارش پراکنده باران در کرمان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۸۱۵۶

بارش پراکنده باران در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمیده حبیبی، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان صاف به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود گفت: امروز افزایش ابر و احتمال رگبار باران را در سطح استان داریم.

او افزود: بیشترین بارش‌ها در نقاط شمال و غربی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با اعلام اینکه بارش‌های رگباری را تا پایان هفته در استان داریم اظهار کرد: امروز در برخی مناطق استان وزش تند باد‌های لحظه‌ای داریم.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه دیروز شدت وزش باد در کرمان به ۵۰ کیلومتر در ساعت رسید گفت: امروز شدت وزش باد به همراه گرد و خاک در شرق استان است.

او افزود: در حالی که فهرج و ریگان در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته اند لاله زار با صفر درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

حبیبی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۶ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

وضعیت جوی استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه آسمان قم امروز عصر نیمه ابری و در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد خواهد بود گفت: تا شب از میزان ابر کاسته می‌شود و همچین وزش باد نیز کمتر می‌شود.

وی افزود: حداقل دمای هوای امروز ۱۲ درجه سانتیگراد ثبت شده است و حداکثر به ۲۷ درجه سانتیگراد احتمالا می‌رسد.

اسماعیلی با بیان اینکه آسمان قم فرا نیمه ابری و تاشب صاف خواهد شد گفت: از فردا روند افزایش دما تا پایان هفته را شاهد خواهیم بود و بطور میانگین احتمالا تا آخر هفته ۶ درجه سانتیگراد افزایش داشته باشد.

وی افزود: حداقل دمای فردا ۱۲ درجه سانتیگراد و حداکثر به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان 
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود