Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اتمام مراسم اربعین حسینی(ع) در کربلای معلی و بازگشت زائران، تعدادی از زائران همه روزه از ایستگاه راه آهن همدان جهت بازگشت خود در مسیرهای تهران و مشهد استفاده می کنند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از بررسی‌ به صورت موقت از قطارهای حومه‌ای با هدف افزایش ظرفیت جابه‌جایی زائران در شبکه حمل‌ونقل ریلی برای ایام اوج سفرهای اربعین استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اتمام مراسم اربعین حسینی(ع) در کربلای معلی و بازگشت زائران، تعدادی از زائران همه روزه از ایستگاه راه آهن همدان جهت بازگشت خود در مسیرهای تهران و مشهد استفاده می کنند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی مصطفوی عصر امروز در تشریح این خبر عنوان کرد: یکی از مهمترین قسمت‌ها در شهر تبلیغات محیطی است و آن آشنایی شهروندان با قوانین و مقررات است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح اولین پیکان ما به سمت شهرداری می‌رود، افزود: بسیاری از بیلبوردهای شهری به ورقه‌های تبلیغاتی شرکت‌های خصوصی تبدیل شده‌اند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: طرح ابتکاری ایستگاه قانون را در استان همدان طراحی کردیم که مبتلا به بسیاری از نهادهای اداری و دولتی است بخصوص در حوزه آموزش و پرورش ما می‌توانیم در حوزه پیشگیری رشدمدار مسائل مهمی را بکار گیریم، همچنین این طرح در سطح مدیران و مسئولینی که حوزه کاری آنها با مراجعین و مردم بیشتر است بکار می‌رود.

مصطفوی بیان کرد: جلساتی در مدارس، تحت عنوان زنگ قانون قرار است در سطح کشور اجرا شود ولی آنچه که برای ما به عنوان ایستگاه قانون در سطح شهر مطرح شده و در جایی که مخاطبان حضور دارند مطرح است می‌توان کارهای تولید محتوا انجام داد.

وی ابراز کرد: پیامک‌های ارسالی از طرف قوه قضائیه با سرشماره عدل ایران است، بنا بر این داریم که فضای محیطی را در سطح استان و در شهر همدان شروع کنیم؛ فاز اول مشخص کردن محلی برای نصب بیلبورد چه در ادارات و چه خارج از ادارات و تابلو این محل مختص آگاه‌سازی شهروندان از قوانین و مقررات باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان افزود: از طریق طراحی، اینفوگرافی و عکس نوشته به هر کیفیت در محل مورد نظر قرار گیرد و به عنوان جایی که اگر فردی در ایستگاه اتوبوس نشسته اطلاعات عمومی خود را بالا برد، افراد باسواد با سن و سال بالا و مخاطب عام در جامعه داریم می‌بینیم ولی در آموزش و پرورش مخاطب خاص دانش آموز هر مقطعی شاید اقتضای خود را داشته باشد.

مصطفوی تاکید کرد: یکی از بهترین مکان‌های مناسب برای اجرایی شدن تبلیغات طرح ایستگاه قانون، در وسایل حمل و نقل عمومی است چرا که استفاده شهروندان از آنها بیشتر است.

وی اظهار کرد: طرح "ایستگاه قانون" یک طرح ابتکاری و ریشه آن قانونی است؛ در سند تحول قضائی به ارتقا آگاهی‌های عمومی توجه ویژه‌ای شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان ابراز کرد: با اجرایی شدن طرح ایستگاه قانون می‌توانیم آگاهی‌های عمومی را ارتقا دهیم.

مصطفوی در پایان با اشاره به اجرای طرح ایستگاه قانون خاطرنشان کرد: ارگان‌هایی که در زمینه فرهنگی فعالیت می‌کنند می‌توانند ما را در اجرای این طرح و ارتقا آگاهی‌های عمومی به شهروندان یاری کنند.

کد خبر 6088693

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی