Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور و ناظر فنی تیم‌ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: در صورت حمایت لازم، بانوان وزنه‌بردار می‌توانند در آینده نزدیک حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اکبر خورشیدی، مشاور و ناظرفنی تیم‌ملی وزنه‌برداری بانوان درباره برنامه‌های خود برای این تیم در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: مسلما باید یک نفر این مسئولیت را پس از مسابقات قهرمانی جهان قبول می‌کرد و من هم با جان و دل این مسئولیت را پذیرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دلیل اصلی که حاضر شدم این پست را قبول کنم به خاطر دخترم بود که در جوانی او را از دست دادم بنابراین دختران وزنه‌بردار مانند دختر خودم هستند و امیدوارم بتوانم مثمرثمر واقع شوم.

او درباره وضعیت وزنه برداری بانوان اظهار کرد: وزنه برداری ایرانی در جهان زبانزد است. بدون شک ما اگر برنامه منظم و تدارکات خوب داشته باشیم می توانیم در بخش بانوان هم که پتانسیل بسیار بالایی دارند به این نقطه برسیم. شک نکنید که با کمی تلاش و حمایت بانوان وزنه‌بردار هم می‌توانند پس از این جزو مدعیان در رقابت‌های بین‌المللی باشند.

مربی سابق تیم‌ملی وزنه‌برداری مردان در پاسخ به این سوال که آیا هدف‌گذاری فدراسیون پس از این در بخش بانوان روی تک چهره‌ها خواهد بود یا خیر؟ گفت: ما به هیچ عنوان در رشته وزنه‌برداری چه در بخش بانوان و چه در بخش مردان تک چهره نداریم. برخی مانند کیانوش رستمی، بهداد سلیمی، سهراب مرادی و... خودشان را تک چهره معرفی کردند ولی اینطور نیست و ما به همه رده‌ها و همه استعدادها توجه می‌کنیم تا در نهایت بتوانیم به شکوفایی برسیم.

خورشیدی در پایان در خصوص مسابقات پیش‌رو عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک‌ترین مسابقاتی که تیم اعزام خواهد شد رقابت‌های «نعیم سلیمان اغلو» در ترکیه و سپس رقابت‌های غرب آسیا در اردن را پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در این دو رویداد رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: وزنه‌برداری کار دشواری در المپیک توکیو دارد/ سهراب مرادی، امید اصلی برای کسب مدال طلا است/ حواشی باید از تیم ملی فوتبال دور شود حدادی توانایی ایستادن روی سکو نخست المپیک را دارد/ وزنه‌برداری ایران شرایط مطلوبی ندارد/ مرادی تنها امید ایران در مسابقات جهانی است

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری کیانوش رستمی برنا سهراب مرادی وزنه برداری بانوان اکبر خورشیدی ناظر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این بازی ها که در سالن شهیده زهرا همتیان سمنان برگزار شد ، تیم‌های خانه لیزر لبخند و آکادمی رضایان به ترتیب سکو‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را گرفتند
در این بازی‌ها ۱۲ تیم رقابت کردند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است