Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:57:02 GMT

بازیکنان پرسپولیس شارژ مالی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۸۲۴۹

بازیکنان پرسپولیس شارژ مالی می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که تاکنون بین ۱۰ الی ۱۵ درصد از قراردادهای فصل جاری خود را دریافت کرده اند قرار است 10 درصد دیگر را نیز تا دهم آبان ماه دریافت کنند.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توانست با یک بانک به عنوان اسپانسر دوم سرخپوشان قرارداد امضا کند. این بانک خصوصی اولین پرداختی خود به باشگاه را تا ۱۰ روز دیگر انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاریفرد قصد دارد ارز مورد نیاز اعضای خارجی تیم را نیز فراهم کند تا آنها همزمان با سایر بازیکنان پرسپولیس پول بگیرند.

همچنین پاداش برد پرسپولیس مقابل پیکان نیز قرار است به حساب اعضای تیم واریز شود.

بنابراین اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بخش دوم قراردادهای فصل جاری خود را پس از بازی با ماشین سازی تبریز در هفته نهم رقابت های لیگ برتر دریافت خواهند کرد.

کد خبر 4752871

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت مطالبات تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین والیبال جام حذفی کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال سایپا تهران ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود. 

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید. از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟